هم استیلی اعتراض کرد، هم نماینده عربستان

به گزارش شیوا مارکت، ابتدا استیلی به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل گردیده اند.

هم استیلی اعتراض کرد، هم نماینده عربستان

به گزارش خبرنگاران /صبح روز سه شنبه نشست هماهنگی بازی ایران - عربستان در سالن جلسات یکی از اتاق های هتل کلکشن برگزار گردید که حمید استیلی و رضا چلنگر نماینده های تیم ایران بودند. از نکات جالب توجه این بود که رنگ پیراهن دو تیم تعیین نشد و قرار شد کمیته برگزارکننده مسابقات پس از مشورت با داوران رنگ پیراهن بازی دو تیم تعیین خواهد شد. پیراهن اول ایران که پیشنهاد داده اند سفید رنگ است و لباس اول گلر نیز مشکی است.لباس دوم ایران قرمز و لباس گلر سبز است.

در این جلسه، ابتدا استیلی به مسافت طولانی هتل محل اقامت تا محل تمرین اعتراض کرد و در ادامه نماینده عربستان نیز به همین مورد اعتراض کرد و مدعی شد که برای برگزاری هر جلسه تمرینی بیش از 2 ساعت در مسیر معطل گردیده اند.

طبق اعلام مسوول برگزار کننده مسابقات تیم ها در مرحله گروهی در هر مسابقه 3 تعویض داشته باشند اما در صورت صعود در مرحله بعد هر تیم می تواند 4 تعویض در یک بازی انجام دهد.

همچنبن اعلام شد تمامی کسانی که ID مسابقات را دارند اعم از بازیکن،مدیر و همراهان باید پس از سرانجام در میکسزون در صورت روبرو شدن با سوالات خبرنگاران به سوال ها پاسخ بدهند در غیر اینصورت جریمه خواهند شد.

با اعلام مسوول برگزار کننده قبل از اینب زای نشست رسانه ای برگزار نشد.مسوول برگزارکننده مسابقات در پاسخ به خبرنگار ایرانی در این باره گفت:قوانین بازی های آسیایی با AFC و فیفا فرق می نماید و ما برنامه ای هم برای برگزاری نشست خبری نداشته ایم.

از سوی دیگر اعلام شد درج هر گونه شعار مذهبی روی پیراهن با جریمه همراه خواهد بود ضمن اینکه هر تیم روی نیمکت می تواند 9 بازیکن و 6 همراه داشته باشد.

از دیگر نکات قانونی این دوره از مسابقات این است که تیم ها حتی روز قبل از مسابقه نیز نمی توانند در ورزشگاه محل مسابقه تمرین داشته باشند، بنابراین تیم امید کشورمان هم روز سه شنبه در ورزشگاه محل بازی نیز تمرین نکرد و دوباره به کمپ بیگ استار رفت.

3-350

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 182

به "هم استیلی اعتراض کرد، هم نماینده عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هم استیلی اعتراض کرد، هم نماینده عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید