هواوی تلویزیون هوشمند با سیستم عامل هانگ منگ می سازد

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، در این اواخر شرکت آنر که از زیرمجموعه های هواوی است اعلام نموده مشغول ساخت تلویزیون های هوشمنداست. اکنون منبعی مطلع از فعالیت های این شرکت فاش نموده نخستین تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم عامل هانگ منگ عرضه می گردد.

هواوی تلویزیون هوشمند با سیستم عامل هانگ منگ می سازد

طبق این گزارش هواوی نخستین تلویزیون هوشمند خود را احتمالاً در آگوست امسال رونمایی می گردد. این شرکت محصول خود را نمایشگر هوشمند نامیده که در حقیقت یک مرکز کنترل تمام دستگاه های متصل به اینترنت در خانه است.

به گفته جورج ژائو رئیس آنر تلویزیون مذکور یک مرکز اطلاع رسانی و همچنین دستگاهی برای سرگرمی خانواده است. البته او جزئیات زیادی درباره ویژگی های این دستگاه فاش نکرد.

این در حالی است که پس از تحریم های آمریکا، شرکت هواوی اعلام نمود از مدتی قبل مشغول توسعه سیستم عامل مخصوص خود بوده که اکنون آماده است.

طبق گزارش های مختلف سیستم عامل هانگ منگ هم اکنون در مرحله آزمایش است و پیش بینی می گردد در ماه های آینده عرضه گردد. همچنین مدیر ارشد اجرایی هواوی در یکی از مصاحبه های اخیر خود عنوان نموده بود این سیستم عامل محدود به موبایل نخواهد بود و در طیفی از دستگاه ها از جمله روترها، سوئیچ های شبکه، تبلت و مراکز اطلاعاتی استفاده می گردد.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7873

به "هواوی تلویزیون هوشمند با سیستم عامل هانگ منگ می سازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی تلویزیون هوشمند با سیستم عامل هانگ منگ می سازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید