وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ 5 آبان رونمایی می شوند

به گزارش شیوا مارکت، اوایل امسال بود که وان پلاس از گوشی میان رده اما قدرتمند وان پلاس نورد رونمایی کرد. این اولین باری بود که شاهد یک گوشی میان رده از وان پلاس بودیم و به نظر می رسد آخرین محصول میان رده این شرکت هم نخواهد بود، چون به زودی دو نسخه دیگر از آن با نام های وان پلاس نورد N10 5G و N100 هم راهی بازار می شوند.

وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ 5 آبان رونمایی می شوند

وان پلاس به نسبت شرکت های بزرگ سازنده گوشی های هوشمند نظیر سامسونگ و هواوی، یک شرکت نوپا به حساب می آید اما کاملا در ساخت گوشی های هوشمند حرفه ای عمل می کند. طوری که توانسته طرفداران زیادی را هم به خود جذب کند. در حال حاضر بازار فروش محصولات این شرکت آن قدرها گسترده نیست و هر سال هم تعداد کمی گوشی ساخت وان پلاس راهی بازار می شود.

اما برای در اختیار داشتن سهم بیشتر از بازار، وان پلاس باید گوشی های بیشتری تولید کند؛ به خصوص در بخش میان رده که در حال حاضر کاربران زیادی هم دارد. به همین دلیل این شرکت وان پلاس نورد را با قابلیت سخت افزاری بسیار خوب و قیمت حدودا 400 دلار راهی بازار کرد. بعد از ورود این گوشی به بازار و استقبال خوب کاربران از آن، شرکت چینی تصمیم گرفت نسخه های مختلفی از آن را هم تولید کرده و به دست کاربران برساند.

  • وان پلاس تیزری از هدفون جدید خود منتشر کرد

این دو گوشی وان پلاس نورد N10 5G و N100 نام دارند و قرار است در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) رونمایی شوند. در همین ماه، وان پلاس 8 تی هم معرفی می شود اما این اتفاق در حدود دو هفته قبل از معرفی دو گوشی یادشده و در تاریخ 23 مهر رخ می دهد. وان پلاس 8 تی هم یک پرچم دار مقرون به صرفه به حساب می آید که گفته می شود با قیمت پایه 650 دلار در دسترس قرار می گیرد. اگر این قیمت گذاری درست باشد، بنابراین زنگ خطر برای گوشی هایی نظیر گلکسی اس 20 فن ادیشن و آیفون 12 به صدا در خواهد آمد.

اما وان پلاس دو گوشی میان رده وان پلاس نورد N10 5G و N100 را بیشتر با هدف عرضه در بازار آمریکا طراحی کرد چون وان پلاس نورد در این کشور وارد بازار نشد. گویا مدل N10 5G به یک پردازنده اسنپدراگون 690، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. همچنین گفته می شود نمایشگر آن 6.5 اینچی بوده و از رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد.

هیجان انگیزترین شایعه در رابطه با این گوشی، خبر تجهیز آن به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است. این می تواند اتفاق بسیار جالبی باشد چون در وان پلاس 8 تی، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است. گویا این دوربین 64 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 2 مگاپیکسلی (احتمالا سنجش عمق و ماکرو)، وظیفه عکاسی و فیلم برداری در وان پلاس نورد N10 5G را بر عهده خواهند داشت. این گوشی احتمالا با قیمت 300 یورو در اروپا و 400 دلار در آمریکا به فروش می رسد.

اما در رابطه با وان پلاس نورد N100 که به نظر می رسد گوشی ضعیف تری باشد، اطلاعات زیادی منتشر نشده و متأسفانه باید به شایعه هایی که به تازگی پیرامون آن شکل گرفته بود متوسل شویم. طبق این شایعه ها، نماینده ارزان قیمت وان پلاس قرار است به پردازنده اسنپدراگون 460، 4 گیگابایت رم و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود. قیمتی هم که برای آن در نظر گرفته شده 200 دلار است بنابراین باید آن را یک گوشی پایین رده بدانیم. این مشخصات کاملا مشابه مشخصاتی است که پیش تر در رابطه با وان پلاس کلاور منتشر شده بود. محصولی که توانستیم به لطف بنچمارک، از پردازنده و میزان حافظه رم آن مطلع شویم.

همان طور که گفته شد، اگر مسئله ای در برنامه ریزی های وان پلاس به وجود نیاید، وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) رونمایی می شوند. در رابطه با زمان عرضه رسمی آن ها هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

  • وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود

منبع: PhoneArena

تایلند: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23980

به "وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ 5 آبان رونمایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس نورد N10 5G و N100 در تاریخ 5 آبان رونمایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید