واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی

به گزارش شیوا مارکت، شیمون مارسینیاک داور لهستانی 41 ساله قضاوت فینال بین تیم ملی آرژانتین و فرانسه در جام جهانی 2022 قطر را بر عهده خواهد داشت و با بر عهده گرفتن قضاوت بازی سرنوشت ساز جام جهانی خودش را مثل قهرمان توصیف کرد.

واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی

او درباره حضور در این ملاقات گفت: فوق العاده به نظر می رسد. وقتی جوان بودم به عنوان یک فوتبالیست جوان رویای بازی در یک فینال را داشتم و اکنون باید در فینال به عنوان داور کار کنم. من برای رسیدن به این نقطه از زندگی ام مجبور بودم کار کنم، فداکاری کنم و بسیار منظم باشم. باید از پاول سوکلنیکی و توماش لیستکیویچ دستیارانم و بسیاری دیگر برای تحقق رویاهایمان تشکر کنم. بعلاوه از خانواده ها و دوستانمان که شاهد این اتفاق هستند نیز تشکر می کنم.

او در انتها گفت: من انتظار یک بازی عالی را دارم. آرژانتین و فرانسه نام های بزرگ و بازیکنانی دارند که قادر به انجام کارهای فوق العاده در هر زمان هستند. به همین علت است که من باید در هر ثانیه از بازی بسیار متمرکز باشم. شما نمی توانید در این ملاقات تمرکز خود را از دست بدهید. من در بازی آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک هشتم نهایی و فرانسه مقابل دانمارک در مرحله گروهی حضور داشتم. ما تیم ها را می شناسیم و آنها نیز ما را می شناسند.

منبع: فرارو
انتشار: 25 آذر 1401 بروزرسانی: 25 آذر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29998

به "واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش داور لهستانی به قضاوت فینال جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید