ورودی روستاهای جنوبی دشت ورامین مسدود شد

به گزارش شیوا مارکت، فرماندار شهرستان ورامین از مسدود شدن مسیرهای ورودی روستاهای جنوبی به ویژه در بخش جوادآباد اطلاع داد.

ورودی روستاهای جنوبی دشت ورامین مسدود شد

به گزارش خبرنگاران انلاین به نقل از ایرنا، حسین کاغذلو در جریان بازدید از شرایط جهتهای خروجی شهرستان ورامین گفت: مقابله با شیوع ویروس کرونا، وظیفه ای عمومی است که تنها با مشارکت آحاد مردم به ویژه در روز طبیعت جلوه خود را به نمایش می گذارد، کوششی که اگر با همراهی مردم روبرو نگردد، به نتیجه مطلوب ختم نمی گردد.

وی گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ورودی شهرستان ورامین از جهت چرمشهر مسدود شده و خودروهای پلاک شهرستان، اجازه ورود به ورامین را ندارند که این امر باعث شده تا روزانه ده ها خودرو امکان حضور در شهرستان را پیدا ننمایند.

وی توضیح داد: با توجه به در پیش بودن 13 فروردین، روز طبیعت، تمهیداتی از جمله تعطیلی تمامی بوستان ها، تفرجگاه ها و مسدود شدن جهتها منتهی به بوستان ها انجام شده و از استقرار خودروها در حاشیه خیابان ها، معابر، حاشیه مزارع، بوستان ها و میادین شهر با همکاری پلیس راهور جلوگیری به عمل خواهد آمد.

کاغذلو گفت: با همکاری پلیس راهور، خودروهایی که به تذکرات پلیس توجه ننمایند با جریمه 500 هزار تومانی روبرو شده و در صورت اصرار بر تخلف، با استفاده از جرثقیل که در میادین اصلی شهر مستقر خواهد شد، خودرو به پارکینگ منتقل و یک ماه توقیف می گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به این که اغلب مزارع و تفرجگاه های شهرستان ورامین در مناطق جنوبی شهرستان مستقر است، طی بازدید به عمل آمده از ورودی جهت شهر جوادآباد و روستاهای جنوبی، مقرر شد تا 4 جهت اصلی جنوب ورامین از ساعت 24 امشب مسدود و اجازه ورود خودروها به این مناطق داده نگردد.

فرماندار ورامین توضیح داد: ورودی شهر جوادآباد از منطقه حصارک، ورودی روستای آبباریک به سمت جوادآباد، ورودی روستای موسی آباد بختیاری از انتهای شهرک رضی و ورودی روستای احمدآباد پس از ریل راه آهن سراسری تهران- مشهد از ساعت 24 امشب مسدود می گردد.

وی تأکید کرد: ورود خودروها به سمت شهر ورامین مانعی ندارد.

کاغذلو با درخواست مجدد از مردم مبنی بر ماندن در خانه در روز طبیعت گفت: حضور در تفرجگاه ها و بوستان ها در روز طبیعت، گره زدن دوباره ویروس کرونا با سلامتی مردم است، برای آن که تمام کوشش های انجام شده در ایام گذشته به نتیجه مطلوب ختم گردد، از مردم درخواست می گردد که در منزل مانده و چرخه انتقال ویروس کرونا را قطع نمایند.

ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

بر اساس اعلام رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 44 هزار و 606 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و 2898 نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت نموده و 14 هزار و 656 نفر نیز بهبود یافته اند.

italyro.ir: تور ونیز: تور ونیز ارزان قیمت، تور ونیز ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 18053

به "ورودی روستاهای جنوبی دشت ورامین مسدود شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورودی روستاهای جنوبی دشت ورامین مسدود شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید