ورود گوشی نو اچ تی سی به بازار ، ویژگی های گوشی U23 چیست؟

به گزارش شیوا مارکت، اچ تی سی گوشی موبایل نو خود، مدل U23 را روانه بازار نموده است. این دستگاه دارای ویژگی های برجسته ای مانند صفحه نمایش OLED و FHD و پردازنده سری اسنپ دراگون 7 است.

ورود گوشی نو اچ تی سی به بازار ، ویژگی های گوشی U23 چیست؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گیزمو چاینا، پس از رونمایی از HTC U23 و U23 Pro در ماه می، این برند پایان فروش U23 را در تایوان شروع کرد. این دستگاه دارای ویژگی های برجسته ای مانند صفحه نمایش OLED + FHD، تنظیم دوربین سه گانه و پردازنده سری Snapdragon 7 است.

گوشی HTC مدل U23 در یک نسخه 8 گیگابایت رم به اضافه 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می گردد و قیمت آن 480 دلار است. این گوشی در دو رنگ بنفش رولند و آبی آکوآ در وبسایت شرکت ارائه شده است.

گوشی HTC U23 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ 120Hz OLED با محافظ گوریلا گلس ویکتوس است که آن را در برابر خط و خش و ضربه مقاوم می نماید. HTC U23 با پردازنده کوآلکام اسنپ دراگون 7 جنریشن 1 دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. بعلاوه این گوشی باتری 4600 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس دارد. این دستگاه دارای گواهی IP67 است که به معنای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

بیشتر بخوانید:

  • روبات ها در چه مشاغلی جایگزین انسان می شوند؟ | آمار ترسناک استفاده دانش آموزان از هوش مصنوعی

تنظیمات دوربین اصلی شامل یک لنز 64 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی است که حالت های عکاسی مختلفی مانند حرفه ای، صحنه شب، پرتره، عکس های زاویه باز یا واید انگل، تنظیمات زیبایی و تایم لپس ارائه می دهد. عکاسی متحرک دوربین اصلی بعلاوه از فیلمبرداری 4K با تثبیت کننده تصویر الکترونیکی (EIS) پشتیبانی می نماید. جلوی گوشی، یک دوربین 32 مگاپیکسلی با قابلیت تنظیم زیبایی، حالت پرتره، حالت صحنه شب و قابلیت تایم لپس وجود دارد. این دستگاه دارای دو بلندگو و جک 3.5 میلی متری صدا است. بعلاوه از Wi-Fi 6 برای اتصال بهتر پشتیبانی می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مرداد 1402 بروزرسانی: 7 مرداد 1402 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 30095

به "ورود گوشی نو اچ تی سی به بازار ، ویژگی های گوشی U23 چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود گوشی نو اچ تی سی به بازار ، ویژگی های گوشی U23 چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید