وزارت ورزش باید به استقلال مجمع کشتی احترام بگذارد

به گزارش شیوا مارکت، مسعود ریاضی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ منعی برای تمدید حکم سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی وجود ندارد، گفت: طبق اساسنامه هیچ منع قانونی برای تمدید این حکم وجود ندارد و این موضوع به تصمیم و نظر اعضای مجمع عمومی مربوط می گردد. ضمن اینکه طبق اساسنامه انتخاب سرپرست فدراسیون بر عهده اعضای مجمع است.

وزارت ورزش باید به استقلال مجمع کشتی احترام بگذارد

وی توضیح داد: البته این مساله نیز باید با دعوت رؤسای هیأت های کشتی و اعضای مجمع از سوی دبیر فدراسیون به نشست ویژه ای صورت گیرد و اعضای مجمع در مورد تمدید حکم سرپرستی و یا حتی معرفی سرپرست جدید اظهار نظر و تصمیم گیری نمایند.

ریاضی در واکنش به این موضوع که گفته می گردد حکم سرپرستی حمید بنی تمیم به عنوان یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست فدراسیون قابل تمدید نیست، اضافه نمود: این موضوع از سوی وزارت ورزش مطرح شده و از لحاظ منطقی کاملاً درست است، اما وزارت ورزش می تواند این مساله را بصورت یک پیشنهاد به مجمع عمومی فدراسیون کشتی ارائه دهد تا مجمع نسبت به این موضوع تصمیم گیری کند.

رئیس هیأت کشتی استان خراسان رضوی در خاتمه ادامه داد: آنچه مسلم است استقلال مجمع عمومی نباید محدود گردد و در نهایت تصمیمات نهایی در مورد سرپرست فدراسیون بر عهده اعضای مجمع باشد. مطمئناً احترام و شأن اعضای مجمع در اجرای اساسنامه بسیار مهم و تأثیرگذار است و اختیارت قانونی صاحبان رأی باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به اینکه دوره سرپرستی حمید بنی تمیم در فدراسیون کشتی روز 15 اردیبهشت ماه به خاتمه می رسد و فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نیز وقفه ای یک ماهه را در روند انتخابات ریاست فدراسیون ایجاد می نماید؛ این احتمال وجود دارد دوره سرپرستی بنی تمیم با نظر مثبت اعضای مجمع تا خاتمه خرداد ماه تمدید گردد.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 5188

به "وزارت ورزش باید به استقلال مجمع کشتی احترام بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت ورزش باید به استقلال مجمع کشتی احترام بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید