وقفه دو ساله به هماهنگی تیم ملی آسیب رساند

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران/اصفهان هافبک ملی پوش فوتبال بانوان سپاهان گفت: وقفه دوساله ای که در برنامه های تیم ملی فوتبال بانوان ایجاد شد به هماهنگی بازیکنان، آسیب رساند و اکنون فرصت کمی تا مسابقات شهریور ماه داریم و باید با کوشش بیشتر این مسئله را جبران کنیم.

وقفه دو ساله به هماهنگی تیم ملی آسیب رساند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

فاطمه عادلی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به تورنمنت سه جانبه بلاروس در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از نظر شرایط اردو، بعد از دو سال تعطیلی فوتبال ملی، سه اردوی خوب را پشت سر گذاشتیم؛ اردوهایی که به لحاظ تعداد روز و کم بودن فاصله بین اردوها یک امتیاز مثبت بود و موجب شد سریع تر به هماهنگی برسیم.

وی گفت: دو سال گذشته که هیچ اردویی نداشتیم به هماهنگی تیم ملی آسیب رساند و با این شرایط نباید انتظار داشت در مسابقات بلاروس نتایج خوبی به دست آوریم، چراکه دو سال تیم ملی را نداشتیم و تیم های بلاروس و ازبکستان که در این تورنمنت سه جانبه حضور دارند در این مدت با برنامه تر بوده و اردوهای منظمی برگزار کردند. این تورنمنت به منظور آمادگی برای مسابقات شهریور ماه است تا بتوانیم نقاط ضعف و قوتمان را در این دو بازی متوجه شویم.

وی اضافه کرد: در مورد آمادگی بازیکنان، طی این سه اردو به حد عالی خودمان نرسیده ایم و احتیاج به زمان بیشتری داریم، با این حال تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا این دو بازی محبت آمیز را به برترین نحوه انجام دهیم.

هافبک ملی پوش سپاهان با اشاره به شرایط این دوره از اردوها از نظر امکانات و سایر موارد، گفت: خوشبختانه شرایط اسکان و تغذیه بسیار بهتر از گذشته است، البته این شرایط و امکانات برای تیم های ملی بانوان یا آقایان فرقی ندارد و نباید اینگونه باشد که بگویم الان شرایط عالی شده و تعجب کنیم.

وی ادامه داد: مریم ایراندوست - سرمربی تیم ملی برای ایجاد شرایط خوب اردو و امکانات کادر فنی پیگیری و کوشش های زیادی متحمل شد و امیدوارم که این شرایط برای ما عادی شده و ادامه دار باشد.

عادلی با اشاره به کار فرهنگی باشگاه سپاهان در ارسال هدیه برای بازیکنان سپاهانی حاضر در تیم ملی، گفت: رفتار باشگاه سپاهان همچون موارد دیگر مثل امکانات و برخوردهایی که در طول برگزاری تمرینات و مسابقات لیگ داشتند حرفه ای بود، اکنون که درگیر اردوی ملی هستیم، به ما توجه خوبی برای رفت و آمد به محل اردو می گردد و این کار آخر پیش از اعزام که به قول معروف توشه راه و هدایایی برای ما ارسال کردند، موجب انگیزه و خوشحالی مان شده است، بهتر بگویم احساس غرور کردیم و دوست دارم که فقط سپاهان تنها باشگاهی نباشد که خوب و حرفه ای رفتار می نماید و سایر باشگاه ها هم با الگوبرداری از سپاهان در بازیکنان ایجاد انگیزه نمایند.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان امروز صبح تهران را به مقصد بلاروس ترک کرد تا در تورنمنت سه جانبه با حضور تیم های ملی بلاروس و ازبکستان شرکت کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29526

به "وقفه دو ساله به هماهنگی تیم ملی آسیب رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقفه دو ساله به هماهنگی تیم ملی آسیب رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید