نایب رئیس فوتبال بلاروس:بدنبال بازی های تدارکاتی بیشتر با ایران هستیم

به گزارش شیوا مارکت، مسکو - خبرنگاران - نایب رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس با تمجید از کیفیت تیم های فوتبال ایران در رده های مختلف سنی و در بخش زنان و مردان گفت: ما به دنبال برگزاری بازی ها و اردوهای تداکراتی مشترک بیشتری با ایرانی ها هستیم.

نایب رئیس فوتبال بلاروس:بدنبال بازی های تدارکاتی بیشتر با ایران هستیم

سرگی سافاریان روز پنجشنبه در آستانه سفر تیم ملی بانوان بلاروس به ایران برای برگزاری بازی محبت آمیز با اشاره به روابط گرم فدراسیون های فوتبال ایران و بلاروس گفت: ما در رشته های فوتبال ساحلی، فوتسال و فوتبال زنان و مردان همکاری های تنگاتنگی را با ایرانی ها شروع نموده ایم.

وی با بیان اینکه همکاری ها در فوتسال و فوتبال ساحلی به مراتب بیشتر از سایر رشته ها است، اضافه نمود: ما بزودی اولین بازی بین تیم های بانوان دوکشور را برگزار می کنیم؛ تیم ایران اکنون برای بازی های آسیایی آماده می گردد و برای ما یک موقعیت بسیار خوب است که در اوج آمادگی با آنها روبرو شویم.

سافاریان ادامه داد: چند ماه دیگر تیم ما باید در المپیک اروپا شرکت کنیم و تیم ایران هم قرار است در بازی های آسیایی به میدان برود این دو رویداد برای هر دو طرف اهمیت دارد و باید کوشش نمایند تیم های خود را با آمادگی بالا راهی مسابقات نمایند.

وی همچنین در مورد مسابقات آینده تیم فوتبال ساحلی بلاروس گفت: بلاروس در سال 2019 میزبان بازی های ساحلی اروپا در بلاروس است و با توجه به صندلی فوتبال ساحلی ایران در دنیا حتما از تیم ایران برای شرکت در این مسابقات دعوت خواهیم کرد.

سافاریان با اشاره به کیفیت تیم ملی فوتبال ایران در آسیا هم اضافه نمود: ما علاقه مند به برگزاری بازیهای محبت آمیز با تیم ملی مردان ایران هستیم و با در نظر دریافت تفاوت تقویم کنفدراسیون فوتبال آسیا و اروپا سعی خواهیم کرد تا چنین مسابقه ای ترتیب داده گردد.

وی گفت: متاسفانه تاکنون روز آزادی در تقویم فیفا برای برگزاری چنین مسابقه ای پیدا ننموده ایم و باید بگویم که با توجه به تقویم یوفا حداقل تا دو سال آینده زمانی برای برگزاری مسابقه میان تیم های ملی مردان دو کشور وجود ندارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال بلاروس در مورد چشم انداز همکاری های دو جانبه دو کشور در ورزش فوتبال گفت: در سفری که به تهران دارم قطعا با مسئولان فدراسیون فوتبال ایران دیدار و با در نظر دریافت برنامه های یوفا پیشنهاداتی به دوستان ایرانی خود ارایه خواهم کرد.

وی گفت: هدف ما این است که حداقل یک یا دو برنامه شامل اردوهای تدارکاتی برای تیم های فوتبال در سنین پایه (پسران و دختران) و آموزش مربیگری را با طرف ایرانی نهایی کنیم.

سافاریان با اشاره به صندلی سوم تیم فوتبال زنان بلاروس در میان کشورهای مشترک المنافع و صندلی 27 در میان کشورهای اروپایی و قرار داشتن این تیم در صندلی 56 رده بندی فوتبال دنیا اضافه نمود: تیم فوتبال بانوان بلاروس از 10 تا 15 اسفند ماه جاری با تیمی متشکل از 20 فوتبالیست با مربیگری ادوارد دمنکووتس و دو لژیونر که در روسیه بازی می نمایند عازم ایران خواهد شد.

وی گفت: تیم فوتبال زنان بلاروس در مدت اقامت خود در تهران با تیم فوتبال زنان ایران دو بازی محبت آمیز در تاریخ های 11 و 14 اسفند ماه در استادیوم آرارات برگزار خواهد نمود.

اروپام** 1346*

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: ایرنا
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3699

به "نایب رئیس فوتبال بلاروس:بدنبال بازی های تدارکاتی بیشتر با ایران هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نایب رئیس فوتبال بلاروس:بدنبال بازی های تدارکاتی بیشتر با ایران هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید