ویژگی سفر در تمجید از کره شمالی بدون خجالت

به گزارش شیوا مارکت، مولف یک قطعه سفر جنجالی که کره‌شمالی را به عنوان یک جامعه بسیار سازمان‌یافته ، egalitarian و energised تعریف می‌کند ، به خاطر glamorising یکی از رژیم‌های مستبد جهان ، تحت انتقاد شدید قرار گرفته‌است .

ویژگی سفر در تمجید از کره شمالی بدون خجالت

این ویژگی که در Honi soit ، دانشگاه سیدنی ، با عنوان نه روز در کره‌شمالی و نوشته جی Tharappel دانشجوی دکترا ، منتشر شد ، گفت که یک ملت واحد در حال حاضر در حال درو کردن ثمرات قربانیان گذشته می‌باشد .

Tharappel ، که نه روز در کره‌شمالی توسط کمیته روابط فرهنگی با کشورهای خارجی صرف کرد ، نوشت که نابرابری در کشور در مقایسه با نابرابری که شما در جهان سرمایه‌داری مشاهده می‌کنید ، برای این دلیل ساده ضروری بود که آن‌ها ملتی در جنگ هستند ، و با توجه بیشتر بازدیدکنندگان این کشور که می‌گویند از نزدیک chaperoned هستند ، اختلاف‌نظر دارند .

سازمان دیده‌بان حقوق بشر می‌گوید که کره‌شمالی یکی از حکومت‌های استبدادی جهان است و دولت تمامی آزادی‌های مدنی و سیاسی شهروندان خود از جمله آزادی بیان ، اجتماعات ، انجمن و مذهب را محدود می‌کند . در این گزارش آمده‌است که دولت به طور معمول از دستگیری خودسرانه و مجازات جرایم ، شکنجه در بازداشت ، کار اجباری برای حفظ ترس و کنترل استفاده می‌کند .

کره‌شمالی در سال‌های اخیر تلاش کرده‌است صنعت گردشگری خود را راه‌اندازی کند . اما مسافران باید با یک اپراتور تور مجاز بازدید کنند و در تمام زمان‌ها حضور داشته باشند . از بازدیدکنندگان خواسته می‌شود که توصیه‌های راهنمای خود را دنبال کنند . این هفته ایالات‌متحده ممنوعیت مسافرت شهروندان آمریکایی از کشور را تمدید کرد ، در حالی که وزارت امور خارجه بریتانیا توصیه می‌کند که کل سفر را به دولت واگذار کنند.

Tharappel در این زمینه از سرمایه‌گذاری کره‌شمالی در آموزش ، عدم پذیرش آن از تبلیغات و حمایت آن از حقوق کارگران قدردانی کرد .

وی گفت که دولت بر این باور است که یک ماموریت civilisational برای تکمیل است ، موردی که با مقاومت در برابر اشغال استعمار ژاپن آغاز شد و باید با اتحاد کره پایان یابد که هر دو طرف مشتاق هستند . شعار آن‌ها این است : " ما در این دنیا به هیچ چیز رشک می‌بریم ، و به نظر می‌رسد که وقتی به اطراف نگاه می‌کنید ، عقل کامل داشته باشید . آن‌ها فضاهای عمومی خود را با تبلیغات نشان نمی‌دهند که به شهروندان خود بگویند که ناکافی هستند ، در عوض آن‌ها نقاشی‌های دیواری را برای الهام بخشیدن به مردم خود برای ایجاد جامعه‌ای بهتر ، نقاشی می‌کنند . تنها چیزی که آن‌ها از ما می‌خواهند این است که تنها باشیم و ارتش آمریکا وطن خود را ترک کند .

این قطعه برچسب وقیح و بی شرمانه برای یک رژیم کشنده و نفرت‌انگیز شناخته شده‌است .

تیم استرالیا ، تیم واتس گفت : هر کسی که با این مقاله مرتبط باشد باید شرمنده باشد .

متیو Lesh ، یکی از همکاران موسسه امور عمومی ، گفت که این قطعه sycophantic در مورد کره‌شمالی منزجر کننده است . این کشوری است که در آن صدها هزار نفر قحطی را سرکوب کرده‌اند ، اختلاف عقیده شما را به سوی اخراج یک توپ و هزاران نفر را در کمپ‌های زندان بردگان سپری می‌کند . واقعی شو .

Honi soit ، این مجله ، گفت که شکایاتی دریافت کرده‌است اما این مقاله را حذف نمی‌کند .

این بیانیه در بیانیه‌ای گفت : این مقاله با اکثریت آرا تصویب شد .

ما تعدادی از معیارها را در زمان تایید تبلیغ در نظر می‌گیریم . این موارد شامل این موارد می‌شوند که آیا یک مقاله به دانشجویان و جوانان [ دانشگاه سیدنی ] مرتبط است ، چه آن چیزی به گفتمان اضافه می‌کند که به آن تعلق دارد و چه اصیل .

هیچ گام نباید هر ضابطه را برآورده کند، و هر ویراستار دلایل مختلفی برای تایید تبلیغ داشته باشد . ما نمی‌دانیم که آیا یک مقاله با عقاید سیاسی ویراستاران همخوانی دارد یا نه .
Tharappel در یک پست فیسبوک گفت : بدیهی است که من نمی‌توانم هر یک از preconception را در هزار کلمه ، آنچه که من در مورد آن نوشتم ، توصیف کنم ، زیرا برخلاف اکثر منتقدان من در واقع من در آنجا بوده‌ام .

Minty clinch در اوایل سال جاری از کره‌شمالی بازدید کرد . او گفت که دولت از راه خود خارج می‌شود تا مطمئن شود که توریست‌ها … جدا شده‌اند و از ارتباط معنی‌دار با کره‌شمالی منع شده‌اند .
راجع به سفرش گفت : خیلی ترسناک بود . فرودگاه بین‌المللی پیونگ یانگ تمیز است اما جت کهنه سرباز کهنه‌کار Airs از پکن تنها در the ایستاده‌است . در مورد جستجوها و تاخیرها در فرودگاه هشدار داده شده‌است ، اما افسران گمرک به سرعت با تشریفات اداری دست و پنجه نرم می‌کنند ، در حالی که مقامات گمرک هیچ علاقه‌ای به اسکن قرص‌های ضد ممنوعیت عکس از کره‌جنوبی ندارند . در کمال شگفتی جدول نیمه تکمیل‌شده من مصادره شد .

در تور 10 شب ما ، سه راهنمای انگلیسی‌زبان متقاعد کننده ، زمان خوبی را به ما نشان دادند . آن‌ها در جلسات علنی در اتوبوسی که به خانه ما تبدیل شد ، رهبری را بر عهده گرفتند . آن‌ها آوازهای عامیانه کره‌ای را با اشتها خواندند ، اما لذت بیشتری از گفتن لطیفه به آمریکایی‌ها و ژاپنی‌ها و اربابان سابق مستعمراتی خود گرفتند .

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 156

به "ویژگی سفر در تمجید از کره شمالی بدون خجالت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی سفر در تمجید از کره شمالی بدون خجالت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید