پاسخگویی به 5 هزار تماس در 2 روز نخست

به گزارش شیوا مارکت، سازمان فاوای شهرداری تهران به صورت برخط و شبانه روزی تمامی ارتباطات شبکه و سرویس های شهرداری تهران را پایش و کنترل می نماید و همچنین در مرکز تماس تهران من بدون تعطیلی جوابگوی شهروندان است.

پاسخگویی به 5 هزار تماس در 2 روز نخست

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در تعطیلات نوروز 1400 و حتی در نخستین روز سال نیز تیم مرکز عملیات شبکه سازمان فاوا به فعالیت خود به صورت شبانه روزی ادامه داده و تمامی ارتباطات شبکه و سرویس های شهرداری تهران در بخش های مختلف کنترل می گردد و در صورت بروز هر اختلالی ارتباط با بخش مربوطه برقرار و ارسال تجهیزات مورد احتیاج جهت برطرف مسائل پیش آمده در حداقل زمان انجام می گردد.

مرکز تماس تهران من با شماره 137 در دو روز ابتدایی سال، جوابگوی حدود پنج هزار تماس از سوی شهروندان بوده است، همچنین شهروندان محترم می توانند مسائل شهری را به وسیله اپلیکیشن تهران من با امکان ارسال عکس، ویدیو و لوکیشن به مدیریت شهری گزارش کنند تا پیگیری گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 28758

به "پاسخگویی به 5 هزار تماس در 2 روز نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخگویی به 5 هزار تماس در 2 روز نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید