پرسپولیس باید بازی در دوحه را به تهران بکشاند

به گزارش شیوا مارکت، بهنام ابوالقاسم پور در مصاحبه با خبرنگاران، درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی رفت مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: نبود بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که مصدوم و محروم هستند بدون شک کار را برای این تیم سخت می نماید.

پرسپولیس باید بازی در دوحه را به تهران بکشاند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اینکه برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی بخواهد تیمش را صرفا برای گل نخوردن وارد زمین کند قطعا نتیجه مناسبی را در پی نخواهد داشت. پرسپولیس باید نهایت استفاده را از ضد حمله ها ببرد و با دوندگی بالای خود اجازه خلق موقعیت به حریف قدرتمندش ندهد.

وی در ادامه شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بالا دانست و اذعان داشت: اگر این تیم در دوحه گل نخورد و کار را به تهران بکشد بدون شک فینالیست می گردد. چون در تهران محرومان خود را در اختیار خواهد داشت و می تواند با حضور پرشور هوادارانش به اهداف خود برسد.

ابوالقاسم پور در خاتمه گفت: واقعا این تیم استحقاق حضور در فینال آسیا را دارد. زحماتی که برانکو و شاگردانش می کشند باید با یک نتیجه خیلی خوب به خاتمه برسد.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:45 امروز سه شنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف السد قطر می رود.

sabzevartoday.ir: سبزوار: با مجله خبری تحلیلی سبزوار بروز باشید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1100

به "پرسپولیس باید بازی در دوحه را به تهران بکشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید بازی در دوحه را به تهران بکشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید