پزشک نساجی: 6 بازیکن تیم مصدوم شده اند، باز هم مصدوم می دهیم، تهدیدات کرونا نگران کننده است

به گزارش شیوا مارکت، پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: ما 6 بازیکن شاخص مان مصدوم هستند و با این شرایط تعداد مصدومان بیشتر خواهد شد.

پزشک نساجی: 6 بازیکن تیم مصدوم شده اند، باز هم مصدوم می دهیم، تهدیدات کرونا نگران کننده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از کانال باشگاه نساجی مازندران، مصطفی اکبری پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه طبق پروتکل بهداشتی، عملیات تب سنجی و پالس اکسیمتری را با همکاری ناظر فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می دهیم، گفت: قطعاً با آغاز لیگ، باید شاهد مصدومیت های شدید بازیکنان باشیم. در یکسری تمرینات اولیه ای که انجام دادیم چند بازیکن شاخص مان مثل محمد عباس زاده، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، مهدی رحیمی، محمدجواد جلالی و امیرمحمد شیرخانی دچار مصدومیت شدند.

وی با بیان اینکه رِیت مصدومیت بسیار بالاتر از نُرم است و ما این وضع را از قبل پیش بینی و اطلاع رسانی نموده بودیم، توضیح داد: به دلیل اینکه بازیکنان حدود 14 ماه در حالت آمادگی قرار دارند، حالت فرسودگی پیدا نموده اند. بین مسابقات فاصله افتاده و بازیکنان مجدداً به تمرینات آمادگی می پردازند. بدن بازیکن کشش و استقامت لازم را ندارد و به همین علت مصدومیت ها یکی پس از دیگری رخ می دهد. شما شک نکنید در شرایط مسابقه آسیب های زیادی را باید ببینیم که به نظرم این مسئله هم باعث خسران شخصی به بازیکن و به نوعی نیز به فوتبال مملکت مان است.

پزشک تیم فوتبال نساجی مازندران اعلام نمود: تهدیدات کرونا همچنان باقی مانده و نگران کننده است و طبق آمارها این روزها فرایند ابتلا، به بیشترین سقف خود رسیده است.

اکبری با اشاره به اینکه انجام تمرینات طبق پروتکل بسیار سخت شده و نمی تواند اثربخش باشد، گفت: کنترل کادر فنی بر روی تمرینات به شدت کاهش پیدا می نماید. کادر فنی باید در گروه های مجزا به تمرین بازیکنان بپردازند. محدودیت های زیادی در چک لیست پروتکل وجود دارد و به عنوان مثال ماساژ را حذف نموده اند. بندهای مهم پروتکل را دسته بندی نموده ایم و اگر واقع بینانه ارزیابی کنیم، خیلی سخت است بخواهیم به طور صددرصد همه موارد را اجرا کنیم.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 20681

به "پزشک نساجی: 6 بازیکن تیم مصدوم شده اند، باز هم مصدوم می دهیم، تهدیدات کرونا نگران کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشک نساجی: 6 بازیکن تیم مصدوم شده اند، باز هم مصدوم می دهیم، تهدیدات کرونا نگران کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید