تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد؛ فوق ستاره پرتغالی بیانکونری آماده بازگشت به میادین

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس آماده بازگشت به میادین فوتبال و همراهی این تیم است.

تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد؛ فوق ستاره پرتغالی بیانکونری آماده بازگشت به میادین

به گزارش خبرنگاران، به نقل از وب سایت رسمی باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو حدود دو هفته قبل به ویروس کرونا مبتلا شده بود و بازی حساس بیانکونری مقابل بارسلونا را نیز از دست داد. اکنون از این فوق ستاره پرتغالی مجددا تست ابتلا به کرونا گرفته شد و نتیجه این آزمایش منفی بود. بدین ترتیب، رونالدو می تواند یوونتوس را برابر اسپتزیا در چارچوب رقابت های سری آ ایتالیا همراهی کند.

در جریان برگزاری رقابت های ملی بود که فدراسیون فوتبال پرتغالی اظهار داشت کریستیانو رونالدو، کاپیتان و ستاره 35 ساله این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده است. رونالدو در این مدت در قرنطینه بود و بازی های مهمی از جمله تقابل یوونتوس مقابل بارسلونا که منجر به شکست بیانکونری شد را از دست داد.

اما امشب باشگاه یوونتوس اظهار داشت بالاخره تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد و او می تواند در بازی پس فردای این تیم مقابل لااسپزیا به میدان برود. البته این بازیکن در طی این چند روز اخیر ویدئوهایی منتشر کرده بود که نشان می داد در شرایط خوبی قرار داشته و مشکل چندانی ندارد.

حتی تا 24 ساعت قبل از دیدار مقابل بارسلونا نیز امکان حضور در ترکیب فراهم بود، اما در نهایت جواب تست او منفی نشد و ستاره پرتغالی از تلویزیون شاهد شکست تیمش بود. یوونتوس در هفته های اخیر نتایج چندان خوبی نگرفته و هواداران این تیم امیدوارند با بازگشت رونالدو شرایط تغییر کند. در وب سایت رسمی یوونتوس آمده است: امروز کریستیانو رونالدو تست کرونا داد که نتیجه این تست منفی بود. بنابراین رونالدو بعد از 19 روز بهبود یافته و دیگر لازم به حضور در قرنطینه و در خانه نیست.

کریستیانو رونالدو ستاره 35 ساله پرتغالی یوونتوس دو هفته پیش به ویروس کرونا مبتلا شد. از همان ابتدا تا به امروز، علائمی از بیماری در رونالدو مشاهده نشده اما تست کرونای او همچنان مثبت است و به این ترتیب این ستاره پرتغالی بازی حساس تیمش مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد. کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود، به شرایط کنونی اش اشاره کرد و نوشت: احساس سلامتی می کنم و حس خوبی دارم، زنده باد یووه! تست های PCR مزخرف هستند.

تست کرونای کریستیانو رونالدو در تاریخ 13 اکتبر مثبت شد و هنوز هم این اتفاق تداوم داشته است؛ موضوعی که باعث شد او دیدار حساس یوونتوس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد. البته رونالدو طی این مدت هرگز علائمی نداشته و 18 روز گذشته را در قرنطینه باقی مانده است. طبق ادعای توتو اسپورت پروتکل مورد تایید کمیته فنی-علمی ایتالیا به افراد بدون علامت و دارای بار ویروسی کم اجازه می دهد که پس از 21 روز قرنطینه خانگی را ترک کنند زیرا انتقال آلودگی از سوی این افراد غیر ممکن خواهد بود.

همه این ها در حالی است که فوق ستاره پرتغالی یوونتوس تا زمانی که تست کرونایش منفی نشود نمی تواند در یک بازی رسمی برای این تیم به میدان برود. بر اساس این گزارش رونالدو می تواند روز سه شنبه به تمرینات یوونتوس باز شود. یوونتوس قرار است روز یکشنبه در چهارچوب رقابت های سری آ به مصاف اسپزیا برود و چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا رودرروی فرانس واروش قرار گیرد. رونالدو باید 48 ساعت قبل از بازی در سری آ و 24 ساعت قبل از دیدار در لیگ قهرمانان تستش منفی شود تا واجد شرایط بازی باشد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24590

به "تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد؛ فوق ستاره پرتغالی بیانکونری آماده بازگشت به میادین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای کریستیانو رونالدو منفی شد؛ فوق ستاره پرتغالی بیانکونری آماده بازگشت به میادین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید