پلتفرمی که جایگاه عقب تاکسی را به اتاق کار تبدیل می نماید

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت سوئیسیLuxoft اظهار داشت یک پلتفرم دسترسی به اینترنت در خودرو به نام هالو(Halo)ساخته که مخصوص تاکسی ها است. این پلتفرم بر مبنای سیستم عامل Web OS شرکت ال جی بنا شده و شرکت های بزرگی از جمله آمازون و مپ باکس فناوری های مختلف آن را فراهم نموده اند.

پلتفرمی که جایگاه عقب تاکسی را به اتاق کار تبدیل می نماید

این پلتفرم می تواند به راحتی با اپلیکیشن ها و سرویس های دیجیتالی که فرد روزانه استفاده می نماید یکپارچه گردد و بستر شخصی سازی شده ای برای مسافران هر خودرو فراهم کند.

به عنوان مثال اگر مسافری از سرویس اوبر برای رفتن به فرودگاه استفاده می نماید برای شنیدن موسیقی، آنالیز ترافیک یا برنامه کاری خود باید به موبایل، تبلت یا لپ تاپ خود دسترسی داشته باشد. اما پلتفرم هالو ویژگی های مذکور را در یک سیستم اطلاع رسانی ترکیب نموده که محتوای متفاوتی را برای هر مسافر نشان می دهد.

هنگامیکه مسافر روی جایگاه عقب می نشیند ، کافی است تا از طریق فرایندی یک مرحله ای (مانند کد QR) احراز هویت گردد. در مرحله بعد او به راحتی وارد دنیای دیجیتال می گردد.

هالو برنامه های تلویزیونی، اخبار و آلبوم های موسیقی را به کاربر پیشنهاد می نماید و اطلاعاتی درباره جهت سفر نیز نشان می دهد. از سوی دیگر قابلیت نشان دادن برنامه کاری مسافر را نیز دارد. در کنار این موارد پلتفرم هالو رستوران ها و اماکن دیدنی را نیز پیشنهاد می نماید و اطلاعاتی از شرایط آب وهوایی در اختیار فرد قرار می دهد.

به این ترتیب جایگاه عقب تاکسی به یک اتاق کار، پذیرایی یا استراحتگاه تبدیل می گردد.

سیستم هالو به طور کامل قابلیت شخصی سازی دارد. همچنین از دستیار صوتی الکسا (متعلق به آمازون) نیز در آن استفاده می گردد.

پلتفرم مذکور در CES2020 رونمایی می گردد. این سیستم آماده فراوری است اما هنوز معین نیست چه زمان به بازار عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 30 فروردین 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15189

به "پلتفرمی که جایگاه عقب تاکسی را به اتاق کار تبدیل می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلتفرمی که جایگاه عقب تاکسی را به اتاق کار تبدیل می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید