پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!

به گزارش شیوا مارکت، هدف اصلی ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان تغییر نسل در رده ملی است.

پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!

به گزارش ، با اعلام لیست جدید اسامی دعوت شده به تیم ملی فوتسال در اردوی تدارکاتی صربستان، نام 12 بازیکن کلیدی حاضر در جام جهانی 2016 دیده نمی گردد و ناظم الشعریعه با استراتژی تغییر نسل قدم محکمی برای آینده فوتسال برداشته است.

سید محمد ناظم الشعریه سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در گفتگوی اختصاصی با ما در این باره گفت: از ابتدای سال 97 تعداد زیادی از بازیکنان در اردو های مختلف به تیم ملی دعوت شدند که در تورنمنت ها و بازی های مختلف نیز بکار گرفته شدند، اما هدف اصلی ما پیدا کردن بازیکنان جوان لیگ و کسانی است که در تیم ها توانستند قهرمانی کسب نمایند و خوش بدرخشند.

ناظم الشریعه درباره عدم حضور مهدی جاوید در این لیست اضافه نمود: جاویدبازیکن خوبی است و از خانواده فوتسال ملی است. مطمئنا در آینده به تیم ملی دعوت خواهد شد.

اما تیم ملی فوتسال کشورمان به زودی عازم صربستان است تا با تیم ملی این کشور 2 بازی محبت آمیز انجام دهد. سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در این باره اضافه نمود: این بازی محک خوبی برای ملی پوشان است. تیم صربستان بسیار تیم خوبی است وفیزیکی بازی می نماید. اما تیم ما هم برای کسب بهترین نتیجه راهی زمین می گردد.

ناظم الشعریه درباره بازی محبت آمیز با تیم ملی فوتسال آرژانتین اظهار بی اطلاعی کرد و راجع به برگزاری مصاف با تیم ملی فوتسال برزیل نیز آب پاکی را روی دست هواداران ریخت و گفت:کمیته فوتسال در حال پیگیری است، اما بعید می دانم این بازی برگزار گردد!

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3089

به "پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوست اندازی در تیم ملی فوتسال با چاشنی تغییر نسل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید