کاهش ارزش لیر ترکیه مشکل جدید برای انتقال انصاری فرد

به گزارش شیوا مارکت، با وجود کاهش ارزش لیره ترکیه، باشگاه بشیکتاش همچنان در کانون علاقه مندان جذب کریم انصاری فرد قرار گرفته است اما حاضر به پرداخت رقم درخواستی 7میلیون یورویی المپیاکوس نیست.

کاهش ارزش لیر ترکیه مشکل جدید برای انتقال انصاری فرد

به گزارش خبرنگاران /لیگ یونان هنوز آغاز نشده و البته فرصت زیادی هم تا انتها مهلت نقل و انتقالات تابستانی در فوتبال اروپا نمانده اما وضعیت حاجی صفی و انصاری فرد معین نیست.سایت اسپورتایم گزارش داد اخبار روزهای اخیر نشان می دهد تردیدهای زیادی برای ادامه پوشیدن پیراهن تیم المپیاکوس توسط کریم انصاری فرد وجود دارد.علاوه بر این ملی پوش ایرانی می خواهد پس از حضور و گلزنی در جام جهانی 2018 روسیه قرارداد بزرگی با تیم دیگری در سن 28 سالگی منعقد کند.این رسانه ورزشی یونان در ادامه نوشت:با وجود کاهش ارزش لیره ترکیه، باشگاه بشیکتاش همچنان در کانون علاقه مندان جذب کریم انصاری فرد قرار گرفته است اما حاضر به پرداخت رقم درخواستی 7میلیون یورویی المپیاکوس نیست.مدیر برنامه های ملی پوش ایرانی تا روز انتهای فصل نقل وانتقالات تابستانی کوشش می نماید تا راه حلی برای انتقال او پیدا کند. بازیکنی که تیم های آلمانی را نیز خواستار خود می بیند.

اسپورتایم یونان همچنین نوشته است:انتظار می رود احسان حاج صفی نیز تیم المپیاکوس را ترک کند. پیشنهادهای خارجی برای این بازیکن نیز وجود دارند. سفید و قرمزپوشان یونانی به دنبال بازکردن فهرست بازیکنان خارجی خود هستند، زیرا با مشکلاتی برای جذب مهره های موردنظر خود روبرو هستند.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: iran-varzeshi.com
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 164

به "کاهش ارزش لیر ترکیه مشکل جدید برای انتقال انصاری فرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ارزش لیر ترکیه مشکل جدید برای انتقال انصاری فرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید