کریمی و اکبری به نیمه نهایی رسیدند، مقصودی و اطری حذف شدند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری در دور اول به مصاف باخبایار اردنبات دارنده مدال برنز دنیا و طلای بازی های آسیایی از مغولستان رفت و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد. وی در دور دوم مقابل ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز دنیا و اروپا از بلاروس نهاده شد و در حالی که تا ثانیه های پایانی 5 بر 3 از حریف پیش بود با نتیجه 5 بر 5 باخت. در ادامه با توجه به شکست کشتی گیر بلاروس مقابل حریف ژاپنی، اطری هم از دور مسابقات حذف شد.

کریمی و اکبری به نیمه نهایی رسیدند، مقصودی و اطری حذف شدند

در وزن 65 کیلوگرم امیرحسین مقصودی در دور نخست به مصاف ولادمیر خینچیگاشویلی قهرمان دنیا و المپیک از گرجستان رفت و با نتیجه 7 بر 3 بازنده شد که با توجه به شکست خنچیگاشویلی مقابل کشتی گیر روس، وی هم از دور مسابقات کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم عزت اله اکبری در دور اول با نتیجه 10 بر 2 جانی بور دارنده مدال نقره زیر 23 سال اروپا از فرانسه را برد و سپس در دور دوم با نتیجه 3 بر 2 سوسوکه تاکاتانی دارنده مدال نقره دنیا از ژاپن را شکست داد. وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف گیریگوریان از ارمنستان رفت و با نتیجه 7 بر 4 به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی در دور نخست ریکاردو بائز از آرژانتین را 10 بر صفر شکست داد و در دور دوم شریف شریف اف دارنده مدال طلای المپیک و دنیا از آذربایجان را 7 بر 2 از پیش رو برداشت. کریمی در مرحله یک چهارم نهایی با شکست 12 بر یک چاکالوف از روسیه راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف جی دن کاکس از آمریکا دارنده مدال برنز المپیک و دنیا می رود.

sloblag.com: مجله سلو بلاگ: مجله تفریحی سرگرمی خبری سلو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 1330

به "کریمی و اکبری به نیمه نهایی رسیدند، مقصودی و اطری حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی و اکبری به نیمه نهایی رسیدند، مقصودی و اطری حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید