کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، ده بزرگی و میکائیلی به فینال رسیدند

به گزارش شیوا مارکت، 2 کشتی گیر ایران به دیدار فینال و 2 کشتی گیر به دیدار رده بندی مسابقات پنج وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جهان راه یافتند.

کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، ده بزرگی و میکائیلی به فینال رسیدند

به گزارش خبرنگاران ، به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که در انتها مسابقات مقدماتی امیررضا ده بزرگی در وزن 48 کیلوگرم و شاهرخ میکائیلی در وزن 110 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و حجت رضایی در وزن 65 کیلوگرم و کامران ارقش در وزن 80 کیلوگرم نیز راهی دیدار رده بندی شدند.

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول در دور دوم در مصاف با اولگ خلیل اف از اوکراین با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر از سد علی بک امیراوف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او در این مرحله مقابل یربول کامالیف از قزاقستان با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. حریف ده بزرگی در دیدار فینال ضیاء باباشوف از جمهوری آذربایجان است.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل سوران آقاجانیان از ارمنستان پیروز شد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عمر بودایف از روسیه با نتیجه 14 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر روس مقابل کشتی گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر الکساندر سولووی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر از سد گئورگیوس بارابانوس از سوئد گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله خاسی حسن لی از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل شروز اوچیلوف از تاجیکستان با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت.

در وزن 80 کیلوگرم کامران ارقش در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 از سد یوسوف قولباشی از ترکیه گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ریونوسوکه کاوا ایچی از ژاپن را مغلوب کرد. او در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر احمد باتاژیف از روسیه را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارقش در این مرحله در مصاف با میکیتا الیکسیف از اوکراین با نتیجه 9 بر صفر شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر شویی کاوامورا از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار مقابل آدولف بازو از مجارستان با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. میکائیلی در این دیدار به مصاف رازمیک کوردیان از ارمنستان می رود.

مسابقات دیدارهای رده بندی و فینال اوزان فوق فردا شب (شنبه) برگزار خواهد شد. مسابقات پنج وزن دوم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می شود.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8494

به "کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، ده بزرگی و میکائیلی به فینال رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان، ده بزرگی و میکائیلی به فینال رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید