کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، دولت تورلیخانوف رئیس شواری کشتی قاره آسیا و عضو هیأت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، در قالب پروژه کمک به خانواده ها، به 150 خانواده آسیب پذیر و نیازمند در منطقه کیزیلوردا کمک های خود را اهدا کرد.

کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند

این کشتی گیر عنواندار و رئیس کنونی شورای کشتی آسیا که به انجام امور خیریه نیز شهرت دارد، در جریان موج اول شیوع بیماری کرونا نیز بیش از 80 تن غذا برای خانواده های نیازمند در منطقه قزاقستان شرقی ارسال کرده است.

به همین دلیل می توان به انجام اقدامات خیرخواهانه توسط قهرمانان و نامداران کشتی ایران نیز اشاره کرد. بطوریکه جمعی از کشتی گیران و چهره های مطرح ورزش ایران همچون رسول خادم، حسن رحیمی، کمیل قاسمی، احسان لشکری، امیر توکلیان، علی اصغر بذری، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، عزت الله اکبری، مهدی برائتی، سجاد گنج زاده، بهمن عسکری، نجمه خدمتی، نیلوفر اردلان، اکرم خدابنده، میمنت قاسم آبادی، یگانه غریب گشته به همراه پرویز پرستویی هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون چند سالی است در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) با حضور در مناطق محروم از هموطنان عزیزمان حمایت مادی و معنوی می کنند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26003

به "کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمک خیرخواهانه شورای کشتی آسیا به خانواده های نیازمند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید