کناره گیری تیم هیئت بسکتبال خوزستان از لیگ برتر تکذیب شد

به گزارش شیوا مارکت، مجتبی پیر عباسی رئیس هیئت بسکتبال استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اینکه مسابقات نماینده خوزستان در هفته نخست مسابقات لیگ برتر به علت مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن این تیم به زمان دیگری موکول شد، اظهار کرد: کناره گیری تیم هیئت بسکتبال خوزستان از لیگ برتر صحت ندارد و ما با قدرت در این رقابت ها حضور خواهم داشت.

کناره گیری تیم هیئت بسکتبال خوزستان از لیگ برتر تکذیب شد

وی با بیان اینکه به دنبال یافتن حمایت کننده مالی جدید برای تیم هیئت بسکتبال خوزستان هستیم، افزود: تا توافق با حمایت کننده مالی، هیئت استان از این تیم حمایت خواهد کرد.

پیر عباسی در ادامه گفت: بازیکنان خارجی تیم هیئت بسکتبال خوزستان به زودی برای حضور در تمرینات این تیم به اهواز سفر می کنند و ما در حال انجام کارهای اداری این نفرات هستیم.

به گزارش خبرنگاران، بازی تیم هیئت بسکتبال خوزستان در هفته نخست لیگ برتر مقابل تیم های پالایش و پخش آبادان و شهرداری گرگان به علت مثبت شدن تست کرونا پنج بازیکن این تیم به زمان دیگری موکول شد.

مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با حضور 16 تیم در دو گروه به صورت متمرکز در تهران رقابت می پردازند که تیم هیئت بسکتبال خوزستان در گروه نخست با تیم های پالایش و پخش آبادان، شهرداری گرگان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی مشهد، شورا و شهرداری قزوین و صنعت مس رفسنجان همگروه است.

هفته نخست این رقابت ها امروز و فردا در تهران برگزار می شود.

پیش از این قرار بود تیم هیئت بسکتبال خوزستان با نام آفتاب زاگرس اهواز در لیگ برتر شرکت کند.

دور زمین: مجله سفر و گردشگری دور زمین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 24885

به "کناره گیری تیم هیئت بسکتبال خوزستان از لیگ برتر تکذیب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کناره گیری تیم هیئت بسکتبال خوزستان از لیگ برتر تکذیب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید