مدیرعامل راه آهن: انجام غربالگری مسافران در قطارها، 5 درصد قطارهای مسافربری ایران 5 ستاره است

به گزارش شیوا مارکت، مدیرعامل شرکت راه آهن از انجام غربالگری مسافران و ضدعفونی قطار ها برای جلوگیری از کرونا خبر داد و گفت: 5 درصد از قطار های مسافربری ایران 5 ستاره است.

مدیرعامل راه آهن: انجام غربالگری مسافران در قطارها، 5 درصد قطارهای مسافربری ایران 5 ستاره است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سعید رسولی امروز در حاشیه مراسم راه اندازی قطار 5 ستاره رشت - مشهد که با حضور نوبخت معاون رئیس جمهور برگزار شد، گفت: 5 درصد از قطار های مسافربری ایران 5 ستاره است و ناوگان قطار 5 ستاره به طور کامل در داخل کشور تولید می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شیوع ویروس کرونا و تمهیدات این شرکت در سراسر کشور در جهت غربالگری مسافران و ضدعفونی کردن قطار ها خبر داد و بیان نمود: در حال حاضر رعایت مسائل بهداشتی در محیط های ایستگاهی و قطار ها به طور کامل انجام می شود و تمهیدات خوبی در این راستا اندیشیده شده است.

رسولی از رتبه بندی قطار ها در کشور خبر داد و با تأکید بر اینکه این موضوع به تازگی اجرایی شده است گفت: قطار ها به 3 ستاره، 4 ستاره و 5 ستاره دسته بندی شده اند از سوی دیگر در راستای رعایت حقوق شهروندی و کمک به مسافران تمام مشخصات و امتیازات قطار ها روی بلیت ها درج شده است.

وی راه اندازی قطار 5 ستاره در راستا اراک - مشهد، خرمشهر به مشهد، زنجان به مشهد، تهران به مشهد و قم به مشهد را نیز از دیگر تمهیدات شرکت راه آهن ایران گفت و بیان داشت: هم اینک در راستا یزد و خوزستان مواد اولیه صنایع و واحد های تولیدی و از جنوب کشور کنجاله و محصولات دیگر به گیلان حمل می شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حمل کالا و بار با راه آهن و مزایای زیاد این کار برای تولیدکنندگان و صاحبان واحد های صنعتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به احداث پل های متعدد در دل کوه و روی رودخانه ها راستا خط آهن استان گیلان راستای زیبا و جذاب برای مسافران و گردشگران محسوب می شود.

رسولی با اشاره به اینکه با اتصال بندر آستارا و بندر کاسپین در منطقه آزاد انزلی به خط آهن رشت - قزوین، خط ریلی ایران به کریدور شمال - جنوب متصل می شود بیان نمود: در راستای تکمیل این پروژه ها دولت اهتمام بسیار خوبی دارد و بدون شک راه اندازی طرح های تکمیلی راه آهن گیلان مزایای فراوانی برای این استان و کشور دارد.

تا8: تا8: مجله نقد و بررسی کالا ها و محصولات برندها مختلف

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 23364

به "مدیرعامل راه آهن: انجام غربالگری مسافران در قطارها، 5 درصد قطارهای مسافربری ایران 5 ستاره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل راه آهن: انجام غربالگری مسافران در قطارها، 5 درصد قطارهای مسافربری ایران 5 ستاره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید