کولاکوویچ: یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم ببریم، برای تفریح به شیکاگو نمی رویم

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم برنده باشیم.

کولاکوویچ: یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم ببریم، برای تفریح به شیکاگو نمی رویم

به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی 3 بر یک برابر پرتغال گفت: بازی بسیار سختی داشتیم و برد مهم و ارزشمندی را کسب کردیم. به تیم خوب پرتغال تبریک می گویم. آنها در ست اول و دوم بسیار خوب بودند و بعضی مقاطع روند تیمی آنها به شکلی بود که بعضی فکر کردند می توانند برنده باشند. ما باید شاد باشیم که این پیروزی سخت را کسب کردیم و به این برد احتیاج داشتیم و البته در بعضی امتیازات اعتماد به نفس ما پایین آمد. به همه حریفان احترام می گزاریم و یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم برنده باشیم. پرتغال امروز واقعاً تیم خوبی بود.

سرمربی تیم ملی والیبال در واکنش به عملکرد خوب مجرد در دفاع روی تور در غیبت موسوی و موفقیت ایران در ست های انتهای به خلاف دیدارهای ارومیه در حضور بازیکنان جوان، اعلام کرد: مجرد بازیکن خوبی است. ما احتیاج داشتیم از بازیکنان باتجربه استفاده کنیم تا برنده از زمین خارج شویم. از بازیکنانی هم که احتیاجمند کسب تجربه برای آینده بودند استفاده شد. بازیکنان باتجربه برای کسب پیروزی در انتهای مسابقه و کسب موفقیت در مسابقه لازم هستند.

کولاکوویچ درباره غیبت نوید مشجری در کادر فنی تیم ایران، بیان کرد: او مدت زمان زیادی را در العربی قطر حضور داشت و مدت زمان کوتاهی است که به تیم ما اضافه شده است. قطعاً در آینده با او همکاری خواهیم کرد. او عضوی از تیم ما است و در تیم ما حضور خواهد داشت.

وی در ادامه درباره دیدار با استرالیا در روز شنبه توضیح داد: استرالیا در رتبه بالای لیگ ملت ها قرار ندارد اما آنها همواره بازی های سختی را برای حریفان رقم زدند؛ مانند دیدار با برزیل. بازی امروز به ما یاد داد باید به همه حریفان احترام بگزاریم. استرالیا یکی از تیم هایی است که شاید ما با آن در بازی های آسیایی و انتخابی المپیک روبه رو شویم. فردا باید بهتر از امروز باشیم و برای حضور در شیکاگو دو برد لازم داریم. یک سری از بازیکنان به استراحت احتیاج دارند اما ما برای تفریح به شیکاگو نخواهیم رفت.

سرمربی تیم ملی در انتها صحبت های خود درباره وضعیت غفور گفت: دوباره تکرار می کنم که ما به ویژه در زمانی که میزبان هستیم، به بازگشت به مسابقه و برد احتیاج داریم. بازیکنان باتجربه در لحظات سخت به تیم یاری می نمایند. غفور با توجه به مصدومیت خوب بازی کرد اما احتیاج به استراحت داشت. شاید این اشتباه ما بود اما یلی نیز خوب بازی کرد و نمایش بدی نداشت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 7088

به "کولاکوویچ: یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم ببریم، برای تفریح به شیکاگو نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کولاکوویچ: یاد گرفتیم اگر صددرصد آماده نباشیم نمی توانیم ببریم، برای تفریح به شیکاگو نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید