کیندبرخ: رفتارهای باشگاه اوئسکا اسپانیا برای جذب قدوس غم انگیز بود

به گزارش شیوا مارکت، رئیس باشگاه اوسترشوندس سوئد رفتارهای باشگاه اسپانیایی در پرونده انتقال ملی پوش ایرانی را تقبیح کرد.

کیندبرخ: رفتارهای باشگاه اوئسکا اسپانیا برای جذب قدوس غم انگیز بود

به گزارش خبرنگاران، دانیل کیندبرخ در مصاحبه با سایت فوتبال دیرکت سوئد با اشاره به فروش سامان قدوس پس از 3 فصل حضور در تیم اوسترشوندس گفت: هدف ما در باشگاه اوسترشوندس به خدمت دریافت بازیکنانی جهت گذراندن یک یا 2 فصل بازی و رشد آنها با هدف فروش نیست. این کاری برای تقویت تیمی نخواهد بود. ما به دنبال پیشرفت بیشتر بازیکن هستیم تا در لیگ برتر سوئد بهترین باشد. بازیکنانی همانند سیتوریس، سما و قدوس در این رده هستند. این گونه بازیکنان از دسته های پایین تر به اوسترشوندس آمدند و باید از نظر بدنی در این تیم مورد بازسازی قرار می دریافتد. سبک بازی و توانمندی های خود را پیدا نمایند و شما این سبک از فوتبال را در اوسترشوندس می بینید.

رئیس باشگاه اوسترشوندس در واکنش به این پرسش خبرنگار رسانه سوئدی مبنی بر پرت کردن توپ باشگاه اوئسکا اسپانیا به زمین خودش گفت: پیشنهاد این باشگاه هرگز برای اوسترشوندس مناسب نبود. این پیشنهاد بیشتر شامل رفتارهای غم انگیز از جانب یک باشگاه لالیگا بود، البته که اوئسکا باشگاه بزرگی است اما رفتارهای غم انگیز آنها را دیدم و تایید می کنم. آنها برای نخستین بار نبود که این گونه رفتار می کردند. این واقعا ناراحت نماینده است که چنین رفتارهای را مشاهده می کنیم. سامان قدوس برای آخرین بار با تیم کالمار در ترکیب تیم اوسترشوندس بازی کرد و امروز در تیم آمیای فرانسه بازی می نماید. باشگاه اوئسکا در کوشش بود تا در پرونده انتقال سامان قدوس چهره خود را نجات دهد و به نوعی خلاصی پیدا کند.

سامان قدوس پنجشنبه شب هفته گذشته با عقد قرارداد 4 ساله ای از اوسترشوندس سوئد راهی تیم آمیای فرانسه شد. این ملی پوش ایرانی در نخستین بازی خود در لوشامپیونه فرانسه یک گل نیز برابر تیم رمس به ثمر رساند. آمیا در این بازی خانگی 4 بر یک پیروز شد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 373

به "کیندبرخ: رفتارهای باشگاه اوئسکا اسپانیا برای جذب قدوس غم انگیز بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیندبرخ: رفتارهای باشگاه اوئسکا اسپانیا برای جذب قدوس غم انگیز بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید