کین: نمی توانستم ارتباطی با شوخی های رونی و فردیناند برقرار کنم

به گزارش شیوا مارکت، اسطوره باشگاه منچستریونایتد می گوید در مقطع پایانی حضورش در این تیم نمی توانست با بازیکنان جوان شیاطین سرخ ارتباط برقرار کند.

کین: نمی توانستم ارتباطی با شوخی های رونی و فردیناند برقرار کنم

به گزارش خبرنگاران، روی کین که با کسب عناوینی همچون 7 عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یکی از پرافتخارترین کاپیتان های تاریخ باشگاه منچستریونایتد به شمار می رود، می گوید در مقطع پایانی حضورش در جمع شیاطین سرخ ارتباط برقرار کردن با بازیکنان جوانی همچون وین رونی و ریو فردیناند برایش سخت بوده است. کین 48 ساله که در سال 1993 از ناتینگهام فارست به منچستریونایتد پیوست، پس از 12 سال حضور در این تیم در پی اختلافی که با سرالکس فرگوسن پیدا کرد، در سال 2005 این تیم را به مقصد سلتیک ترک کرد و یک سال پس از آن هم با پیراهن همین تیم اسکاتلندی کفش هایش را آویخت.

اسطوره ایرلندی باشگاه منچستریونایتد در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: رختکن تیم ها همیشه در حال تغییر هستند و بیشتر در تابستان ها، یک یا دو بازیکن جدید به تیم ملحق می شوند. پویایی تیم با آمدن بازیکنان جوان تغییر می کند. صادقانه باید بگویم که وقتی به پایان دوران حرفه ای ام نزدیک می شدم، نگاهی به رختکن می انداختم و بازیکنانی همچون وین رونی، ریو فردیناند، درن فلچر و جان اوشِی را می دیدم که حاکی از تغییراتی بود که در تیم در حال رخ دادن بود.

وی افزود: پویایی تیم در حال تغییر بود و من هم همیشه عادت داشتم خودم را با این شرایط وفق دهم. این موضوع برایم خیلی هم مهم نبود چون به هر حال این بازیکنان جدید به خصوص اگر خوب بودند، به تیم انرژی خاصی می دادند و می توانستند برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنند. در نهایت با برخی از آنها و شوخی های شان نمی توانستم ارتباطی برقرار کنم. من به ندرت به آنها صحبت می کردم اما به طور مستمر تصویر بزرگتری از این بازیکنان را می دیدم که آیا می توانند بازیکنانی خوبی برای منچستریونایتد شوند یا خیر و این مهمترین چیز بود.

روی کین صحبت هایش را اینطور ادامه داد: گاهی اوقات که با هم یکجا می ایستادیم، حتی با شوخی های وین و ریو ارتباط برقرار نمی کردم. تا روزهای آخرم در منچستریونایتد هم همینطور بودم و با بیشتر بازیکنان جدید نمی توانستم ارتباط برقرار کنم و با خودم می گفتم که اینها به درد من نمی خورند. من فوتبالیستی حرفه ای بودم و همه آن بازیکنان جوان هم فوتبالیست های خیلی خوبی بودند، بنابرین راضی بودم که با آنها بازی می کردم اما از حیث شوخی کردن فقط با آنها یک فنجان چای یا قهوه می خوردم و بعد همه چیز را فراموش می کردم.

managore.ir: ایستگاه بازی: آشنایی با بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19348

به "کین: نمی توانستم ارتباطی با شوخی های رونی و فردیناند برقرار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کین: نمی توانستم ارتباطی با شوخی های رونی و فردیناند برقرار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید