گلکسی اس 21 احتمالا از جک هدفون بهره می برد

به گزارش شیوا مارکت، سامسونگ مدت ها اپل را به دلیل حذف جک هدفون به سخره می گرفت اما سامسونگ هم در نهایت گوشی های گلکسی نوت 10 را بدون جک هدفون عرضه کرد و برای اولین بار گوشی های پرچم دار این شرکت بدون این مشخصه راهی بازار شدند. سامسونگ می گوید این کار را برای امکان تعبیه باتری عظیم تر انجام می دهد ولی حالا به نظر می رسد گلکسی اس 21 همراه با این ویژگی معرفی خواهد شد.

گلکسی اس 21 احتمالا از جک هدفون بهره می برد

به گفته یکی از افشاگران، احتمالا گوشی پرچم دار گلکسی اس 21 با جک هدفون به دست کاربران می رسد. باید خاطرنشان کنیم به تازگی فروش گوشی های پرچم دار سامسونگ کاهش یافته و اگرچه به نظر می رسد گوشی های گلکسی نوت 20 فروش خوبی دارند، اما سامسونگ در خصوص سفارش قطعات سخت افزاری این دو گوشی همچنان محتاطانه عمل می نماید.

این افشاگر مدعی است که برگشت جک هدفون به گوشی موردنظر بیشتر یک ترفند بازاریابی است تا سامسونگ بتواند نسبت به نسل بعدی گوشی گلکسی اس توجهات بیشتری را جلب کند. در همین رابطه می توانیم به گوشی پرچم دار سونی اکسپریا 1 مارک 2 اشاره کنیم که بعد از دو نسل فاقد این مشخصه، همراه با جک هدفون معرفی شده است. همچنین به نظر می رسد گوگل پیکسل 5 هم همراه با این ویژگی خواهد بود.

در عین حال، این شرکت ها می خواهند بخشی از درآمد بازار پرسود مربوط به ایربادهای بی سیم را از آن خود نمایند که در حال حاضر اپل در این زمینه حرف اول را می زند. به عنوان مثال، سامسونگ به تازگی از ایرباد بی سیم گلکسی بادز لایو رونمایی نموده که از قابلیت حذف صدای محیط بهره می برد و به همین خاطر رقیب مستقیم ایرپاد پرو محسوب می گردد.

تحلیلگران بر این باور هستند که ایربادهای جدید سامسونگ می توانند سهم این شرکت از بازار موردنظر را از 6.9 درصد به 10 درصد برسانند. زیرا از یک طرف ارزان تر از ایرپاد پرو به حساب می آیند و از طرف دیگر عمر باتری بیشتری دارند.

اما اگر گلکسی اس 21 واقعا همراه با جک هدفون عرضه گردد، چنین کاری فروش ایربادهای بی سیم را تحت تأثیر قرار می دهد و بنابراین فعلا باید با شک و تردید این گزارش را در نظر بگیریم. در همین زمینه می توانیم به شایعاتی اشاره کنیم که طبق آن ها مدل های مختلف گلکسی اس 21 احتمالا با تراشه های گوناگونی عرضه می شوند و همچنین نباید احتمال حذف شارژر از جعبه این گوشی ها را از قلم بیندازیم.

  • درباره گوشی های گلکسی اس 21 چه می دانیم؟

منبع: Phone Arena

tafatton.ir: تفطن: گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 خرداد 1401 بروزرسانی: 10 خرداد 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22460

به "گلکسی اس 21 احتمالا از جک هدفون بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی اس 21 احتمالا از جک هدفون بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید