گوتی: مسی مستعدتر است، رونالدو جاه طلب تر، به سرمربیگری رئال مادرید علاقه مند هستم

به گزارش شیوا مارکت، هافبک پیشین رئال مادرید از علاقه اش برای راهنمایی تیم پیشین خود سخن گفت و از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هم تمجید کرد.

گوتی: مسی مستعدتر است، رونالدو جاه طلب تر، به سرمربیگری رئال مادرید علاقه مند هستم

به گزارش خبرنگاران، گوتی در گفت وگو با نشریه مارکا اسپانیا در مواجهه با این پرسش که از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو کدام را انتخاب می کنید؟، گفت: هر دو. درست است که من اخیراً یک توئیتی زدم و مسی را انتخاب کردم، اما ارزش زیادی برای کارهایی که رونالدو انجام داده، قائل هستم. کریس بازیکن فوق العاده ای است.

وی اضافه نمود: مسی مستعدتر است، کریستیانو فراتر از گلزنی، جاه طلب تر و بازیکنی خودساخته است. این شگفت انگیز است که رونالدو در دوره ای که لیونل مسی وجود دارد، پیروز به کسب پنج توپ طلا شده است. او بازیکن فوق العاده مهمی است و این را زمانی که در رئال مادرید بود، نشان داد.

مسی 31 ساله این فصل در 39 بازی از رقابت های مختلف 42 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده، این در حالی است که رونالدوی 34 ساله که در تابستان 2018 از رئال مادرید جدا و به یوونتوس پیوست، تا کنون 24 گل در 36 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم ایتالیایی به ثمر رسانده است.

هافبک پیشین کهکشانی ها با اشاره به ضربه ای که رئال مادرید این فصل در نبود کریستیانو رونالدو خورد و ضمن حذف از لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا، شانسی هم برای قهرمانی در لالیگا ندارد، تأکید کرد: رونالدو فاکتور مهمی برای رئال مادرید بود، به خصوص قدرت وی در گلزنی در بازی های بزرگ. رئال مادرید نبود رونالدو را به خوبی حس می نماید.

گوتی که پس از اخراج شدن خولن لوپتگی از سمت سرمربیگری سفیدپوشان مادریدی، شایعه حضورش روی نیمکت رئال مادرید مطرح بود، در مورد علاقه اش به راهنمایی این تیم گفت: قطعاً نسبت به سرمربیگری رئال مادرید علاقه مند هستم و این را همواره گفته ام. بودن روی نیمکت رئال مادرید بااهمیت است. می دانم که برای رسیدن به نیمکت مربیگری رئال باید سخت کوشش کرد، اما به عنوان بازیکن هم من این کار را کردم و از چیزی هراسی ندارم.

هافبک پیشین کهکشانی ها که اکنون به عنوان دستیار سرمربی در تیم بشیکتاش ترکیه فعالیت می نماید، صحبت های خود را این طور ادامه داد: از گام هایی که در این راستا برداشته ام، راضی هستم. اکنون تنها یک گام دیگر در پیش دارم تا سرمربی یک تیم حرفه ای شوم و بی صبرانه منتظر تحقق این اتفاق هیجان انگیز هستم. امیدوارم در تابستان پیش رو این اتفاق رخ دهد.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 4645

به "گوتی: مسی مستعدتر است، رونالدو جاه طلب تر، به سرمربیگری رئال مادرید علاقه مند هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوتی: مسی مستعدتر است، رونالدو جاه طلب تر، به سرمربیگری رئال مادرید علاقه مند هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید