گورستانی که در آن مرده ها را دفن نمی نمایند! (12

به گزارش شیوا مارکت، خبرنگاران: روستایی باستانی در جزایر بالی اندونزی به خاطر اینکه مردم در آنجا به جای اینکه مردگان را دفن نمایند و یا بسوزانند در معرض هوای آزاد قرار می دهند تا فاسد شوند از مقاصد محبوب گردشگری شده است.

گورستانی که در آن مرده ها را دفن نمی نمایند! (12

در این گورستان که در شمال جزیره قرار گرفته است، محلی ها مردگان خود را بدون اینکه دفن نمایند، پس از آنکه پوسیده شد و گوشت بدن از بین رفت در زیر یک درخت مقدس قرار می دهند.پس از اینکه گوشت بدن مردگان تجزیه و از بین رفت. جمجمه و استخوان های بدن را به زیر یک درخت 1100 ساله منتقل می نمایند. این درخت برای مردمان محلی بسیار مقدس به شمار می رود.

تنها راه دسترسی به این روستا برای بازدیدنمایندگان و توریست ها استفاده از قایق های محلی برای عبور از دریاچه باتور و رسیدن به میان جنگل در دامنه کوه آتشفشان باتور است.

در این قبیله فقط افراد متاهل این افتخار را پیدا می نمایند که چنین تشیع جنازه ای را داشته باشند. افراد مجرد را دفن می نمایند. برای اینکه از خوردن اجساد در هنگام پوسیدگی توسط حیوانات وحشی جلوگیری نمایند، اجساد را در قفس هایی که از جنس بامبو ساخته شده اند قرار می دهند.

هم چنین اجساد در زیر درختی مخصوص قرار می گیرند که بویی خوشایند و خوشبو را از خود ساطع می نماید تا بوی تجزیه شدن و فساد اجساد را خنثی کند. پس از آنکه که تمام گوشت بدن اجساد کاملا پوسیده و از بین می رود، اسکلت بدن از قفس ها خارج و آن ها را به زیر درخت مقدس منتقل می نمایند و جمجه های آن ها را به نشانه احترام بر روی یک ستون قرار می دهند.

قانون سخت گیرانه ای وجود دارد که فقط به مردان اجازه می دهند تا جسد را پس از طی یک مراسم مذهبی و شست و شوی آن با آب باران به گورستان منتقل نمایند. هنگامی که یک بدن به گورستان حمل می گردد، زنان اجازه ورود به گورستان را ندارند، اما مجاز به وارد شدن در زمان های دیگر می باشند. اعتقاد بر این است اگر زنان در حین تحویل یک جنازه به گورستان حضور داشته باشند، فوران آتشفشان و یا زمین لرزه رخ خواهد داد.

منبع: DailyMail

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: برترین ها
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6781

به "گورستانی که در آن مرده ها را دفن نمی نمایند! (12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گورستانی که در آن مرده ها را دفن نمی نمایند! (12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید