گوشی فوق مقاوم گلکسی Xcover 4S به زودی رونمایی می گردد

به گزارش شیوا مارکت، بر اساس خبرهایی که به تازگی منتشر شده، سامسونگ احتمالا از مدل جدید گوشی های فوق مقاوم خود با نام Xcover 4S در ماه ژوئن رونمایی می نماید.

گوشی فوق مقاوم گلکسی Xcover 4S به زودی رونمایی می گردد

به گزارش خبرنگار ، خط فراوری Xcover برای خریدارانی هدف گذاری شده است که به مقاومت یک گوشی هوشمند بیشتر از مشخصات تکنیکال آن اهمیت می دهند. این شرکت کره جنوبی معمولا هر دو سال یک Xcover جدید عرضه می نماید و این بدان معناست که ما یک مدل جدید از این محصولات را سال جاری خواهیم دید.

از آن جایی که Xcover 3 راه خود را در سال 2015 به بازار باز کرد و Xcover 4 در سال 2017 عرضه شد، کاملا منطقی است که سال جاری Xcover 5 را در بازار بیابیم. البته در صورتی که این شرکت تصمیم گرفته باشد به طور کلی این خط فراوری را متوقف کند ما سال جاری مدل دیگری از آن نخواهیم دید.

بروزرسانی جدید گلکسی S10 عکس برداری در شب را بهبود می بخشد

باید بگوییم که این اتفاق نخواهد افتاد زیرا افرادی که در GalaxyClub این دستگاه که هنوز رونمایی نشده است را در یک خرده فروشی هلندی شناسایی نموده اند. این گوشی جدید Xcover 5 نامیده نخواهد شد، بلکه Xcover 4S نام آن خواهد بود. این بدان معنا است که این مدل نسبت به نسخه پیشین خود که دو سال پیش رونمایی شده بود ارتقا زیادی ییدا ننموده است.

بر اساس فهرست گلکسی Xcover 4S دارای قیمت 250 یورویی خواهد بود. این قیمت بیشتر برای دستگاه های میان رده استفاده می گردد نه یک گوشی که در دسته پرچمداران واقع شده است. این دسته از گوشی های فوق مقاوم همواره طرفدارانی دارند که آن ها را به هر قیمتی خواهند خرید. هنوز هیچ تصویر یا اطلاعات خاصی از مشخصات تکنیکی این دستگاه از طریق این خرده فروش هلندی منتشر نشده است که بتوان بیشتر این گوشی را شناخت اما یک بازه زمانی در هفته اول ژوئن وجود دارد که این گوشی در آن تاریخ رونمایی خواهد شد.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6302

به "گوشی فوق مقاوم گلکسی Xcover 4S به زودی رونمایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی فوق مقاوم گلکسی Xcover 4S به زودی رونمایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید