گوشی تاشو جدید سامسونگ کمتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

به گزارش شیوا مارکت، طبق جدیدترین گزارشاتی که در رابطه با گوشی تاشو جدید سامسونگ منتشر شده، به نظر می رسد این محصول جدید با قیمتی کمتر از 1000 دلار روانه بازار گردد.

گوشی تاشو جدید سامسونگ کمتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت

در بازار فعلی گوشی های هوشمند، طراحی تاشو به معنای امروزی آن، چیز جدیدی محسوب می گردد و نیازمند فناوری های پیشرفته تری به نسبت دیگر محصولات با طراحی استاندارد است. همین موضوع باعث شده قیمت تمام شده این دستگاه ها علی رغم تشابه سخت افزاری آن ها با دیگر محصولات، بسیار بالاتر از حد تصور باشد.

برای مثال، اولین گوشی سامسونگ که گلکسی فولد نام داشت، بعد از مدت ها انتظار و با تاخیر فراوان، در سپتامبر امسال، رسما برای فروش در دسترس نهاده شد. نمونه اولیه این گوشی کاملا ناامید کننده ظاهر شد و درواقع دلیل عمده تاخیرهای پی درپی، همین مسئله بود.

سامسونگ ادعا کرد نسخه بهبود یافته گلکسی فولد که هم اکنون در بازار برای خرید در دسترس واقع شده است، مسائل نسخه اولیه را ندارد و کاملا قابل اعتماد است. شاید تنها همین بیانیه کافی بود تا سامسونگ بتواند تا این لحظه بیش از 500.000 نسخه از محصول 2.000 دلاری خود را به فروش برساند!

اما این قیمت چیزی نیست که مردم انتظار آن را داشته و حاضر به پرداختن بهای آن باشند و 500.000 واحد هم تعدادی نیست که سامسونگ علاقه ای به آن داشته باشد. بنابراین شایعه شده که گوشی های تاشو در سطح میان رده نیز فراوری خواهند شد که فعلا سامسونگ، مشهورترین هدف این شایعه بوده.

از شایعه تا واقعیت؛ نگاهی به گوشی های تاشو سال 2019 و 2020

طی گزارشی که وب سایت koreaherald منتشر نموده، گوشی تاشو جدید سامسونگ که به صورت عمودی باز و بسته می گردد، در کره جنوبی حدودا 845 دلار قیمت خواهد داشت. قیمتی که این محصول را به نسبت گلکسی فولد و موتورولا ریزر نیز مقرون به صرفه تر خواهد نمود. علاوه بر این ها، سامسونگ با کاهش قیمت، می تواند تعداد بیشتری از کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند.

گزارشی که هفته گذشته و از سوی نشریه The Bell منتشر شد، ادعا می نماید سامسونگ در سال 2020، حدودا 6 میلیون دستگاه تاشو را روانه بازار خواهد نمود و برای رسیدن به چنین هدف جاه طلبانه ای، قرار است تمرکز خود را بیشتر روی ساخت این گوشی ها منعطف کند. در همین لحظه نیز که قریب به نیم میلیون واحد از گوشی گلکسی فولد به فروش رفته، سامسونگ این گوشی را در همه کشور ها عرضه نکرد و میخواهد تا ماه فوریه امسال، تعداد این کشورها را به 60 برساند و همین مسئله نیز می تواند فروش بالای گلکسی فولد را تضمین کند.

علاوه بر سامسونگ، ال جی نیز به عنوان یکی از رقبای نه چندان قدر این شرکت، میخواهد در سال 2020 پروژه ساخت گوشی های تاشو خود را شروع کند. البته اخیرا پتنتی منتشر شده بود که نشان می داد ال جی میخواهد گوشی جدیدی را با قابلیت رول شدن روانه بازار کند. یعنی درست همانند تلویزیون معروف خود! از طرفی این شرکت در سبد محصولات تاشو خود، LG G8X ThinQ را می بیند که اگرچه نمی توان آن را تاشو دانست، اما قابلیت مشابهی را برای کاربر به ارمغان می آورد.

در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری در خصوص گلکسی فولد جدید یا گوشی تاشو ال جی منتشر نشده و ظاهرا باید تا سال 2020 برای رسیدن اطلاعات دقیق تر منتظر بمانیم. اما هرآنچه که سامسونگ قصد فراوری آن را داشته باشد، بعید به نظر می رسد از نظر سخت افزاری جز گوشی های بالارده به حساب بیاید و قیمت پایین آن، مسلما توجیه مناسبی بر این امر خواهد بود.

گوشی های تاشو را فراموش کنید؛ ال جی در حال ساخت یک گوشی رول شدنی است!

منبع: androidcentral

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14116

به "گوشی تاشو جدید سامسونگ کمتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی تاشو جدید سامسونگ کمتر از 1000 دلار قیمت خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید