یحیی برایم زحمت کشید، من را با تیموریان مقیاسه نکنید

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، ملاقات تیم های فوتبال استقلال و شهرخودرو در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 15 امروز پنجشنبه به قضاوت اشکان خورشیدی در استادیوم آزادی و در حضور نزدیک به 50 هزار تماشاگر برگزار گردید که این ملاقات با فزونی یک بر صفر آبی ها به خاتمه رسید. شیخ دیاباته(61) برای شاگردان استراماچونی گل زد.

یحیی برایم زحمت کشید، من را با تیموریان مقیاسه نکنید

مسعود ریگی گفت: امروز یک بازی سخت مقابل شهر خودرو داشتیم، این تیم یکی از تیم های خوب لیگ رجحان است و آنها هم به دنبال این بودند تا بتوانند از ما امتیاز بگیرند اما خوشحالم توانستیم به برد دست پیدا نموده و به صدر جدول برسیم.

وی توضیح داد: استقلال این روزها برخلاف آغاز فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و نتایج خیلی خوبی کسب کردیم و حالا با تساوی که سپاهان برابر نساجی به دست آورد صدرنشین لیگ برتر شدیم.

ریگی در پاسخ به این پرسش که شما را با آندو تیموریان هافبک سابق استقلال مقایسه می نمایند و لقب بولدوزر را به شما داده اند، گفت: آندو یکی از بهترین فوتبالیست های کشورمان بود و از احترام خاصی برخوردار است اما علاقه ندارم من را با بازیکنان قدیمی مقایسه نمایند آنها در فوتبال ایران زحمات زیادی کشیدند و دارای اعتبار بزرگی هستند اما من دستورات سرمربی را در زمین اجرا می کنم و امیدوارم بتوانم بازی به بازی بهتر عمل کنم.

وی در ادامه اعلام نمود: از طرفداران مان ممنون هستم که حمایت بی نظیری داشتند حضور پررنگ آنها یکی از دلایل موفقیت ما مقابل شهر خودرو بود.

ریگی در خاتمه و در مورد ملاقات روز دوشنبه استقلال مقابل پیکان تهران گفت: همه بازی ها برای ما سخت است اگر می خواهیم به قهرمانی دست پیدا کنیم باید همه حریفان مان را شکست دهیم.

وی در خاتمه اعلام نمود: صدرنشینی و قهرمانی جز با کوشش و زحمت میسر نخواهد شد، راز موفقیت استقلال گوش دادن به نکات فنی سرمربی است و با توجه به اینکه ما خواسته های او را در زمین پیاده می کنیم فکر می کنم بتوانیم در خاتمه فصل جام را بالای سر ببریم.

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 14163

به "یحیی برایم زحمت کشید، من را با تیموریان مقیاسه نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی برایم زحمت کشید، من را با تیموریان مقیاسه نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید