یوونتوس بخت اول به خدمت دریافت پوگبا

به گزارش شیوا مارکت، یک نشریه ایتالیایی از شانس بالای راه راه پوشان تورین برای به خدمت دریافت هافبک فرانسوی شیاطین سرخ اطلاع داد.

یوونتوس بخت اول به خدمت دریافت پوگبا

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت اطلاع داد دو باشگاه رئال مادرید و اینتر دیگر نسبت به خدمت دریافت پل پوگبا علاقه مند نیستند، بازیکنی که باشگاه منچستریونایتد با وجود مصدومیت هایی که او در فصل جاری داشته رویش قیمتی 100 میلیون یورویی گذاشته اند.

طبق این گزارش، یوونتوس با این شرایط بخت اول به خدمت دریافت پوگبای 27 ساله است و می تواند او را دوباره به تورین بازگرداند. قهرمان ایتالیا برای عملی شدن این انتقال حتی حاضر است آدرین رابیو، هافبک فرانسوی یا آرون رمزی، هافبک ولزی اش را وارد این معامله کند.

باشگاه پاری سن ژرمن هم شرایط هافبک فرانسوی شیاطین سرخ را زیرنظر دارد، اما یوونتوس شانس بیشتری برای به خدمت دریافت او دارد چرا که پوگبا عرق خاصی به راه راه پوشان تورینی دارد و رابطه خوبی هم با چندین بازیکن یوونتوس به واسطه حضورش در این تیم بین سال های 2012 تا 2016 دارد.

روزنامه اسپانیایی مارکا هم اخیراً اطلاع داده بود باشگاه رئال مادرید تمایل زیادی به جذب پوگبای 27 ساله دارد، اما با توجه به دستمزد درخواستی بالای این بازیکن و رقم مدنظر منچستریونایتد برای فروش این هافبک فرانسوی، کارشان برای به خدمت دریافت پوگبا در بحران مالی کنونی در نتیجه شیوع ویروس کرونا، تقریباً غیرممکن است.

این هافبک فرانسوی بین سال های 2012 تا 2016 عضو یوونتوس بود و با بازی های درخشانش در این تیم، مسئولان باشگاه منچستریونایتد را برای بازگرداندنش به اولدترافورد متقاعد کرد و در نهایت در تابستان 2016 با عقد قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو که در آن موقع رکورد جهانی نقل وانتقالات بود به جمع شیاطین سرخ بازگشت.

پوگبای 27 ساله که عملکردش در سال های اخیر برای منچستریونایتد همراه با فراز و نشیب بوده، در حال حاضر در حال ریکاوری روی قوزک پایش است و این فصل به دلیل دو مصدومیت جدی تنها توانسته در هشت بازی از رقابت های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان برود.

قرارداد این هافبک فرانسوی با منچستریونایتد در خاتمه فصل آینده به اتمام می رسد و مدیران این باشگاه در صورت عدم موفقیت در تمدید قرارداد او، مجبور به فروش این بازیکن در تابستان پیش رو هستند، در غیر این صورت پوگبا را در تابستان 2021 به عنوان بازیکن آزاد از دست خواهند داد.

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19816

به "یوونتوس بخت اول به خدمت دریافت پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس بخت اول به خدمت دریافت پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید