11 تیر زمان بازگشایی سینماها در بریتانیا ، قرنطینه ادامه می یابد

به گزارش شیوا مارکت، بوریس جانسون شب پیش در یک سخنرانی 14 دقیقه ای نقشه راه را برای شروع به کار مجدد اقتصادی این کشور پس از یک قرنطینه 8 هفته ای اعلام کرد.

11 تیر زمان بازگشایی سینماها در بریتانیا ، قرنطینه ادامه می یابد

به گزارش خبرنگاران، مهر به نقل از ورایتی نوشت: انگلستان با تعیین اقدامات جدید برای هر کسی که به این کشور سفر می کند، از یکم جولای (11 تیر) صنایع مهمان پذیری و دیگر مراکز عمومی از جمله سینماها را بازگشایی می کند.

بوریس جانسون شب پیش در یک سخنرانی 14 دقیقه ای نقشه راه را برای شروع به کار مجدد اقتصادی این کشور پس از یک قرنطینه 8 هفته ای گفت.

وی گفت قرنطینه ادامه می یابد اما در سه مرحله اقدام به کاهش محدودیت ها می کند. در هفته آینده کارگردان ضروری و آنهایی که نمی توانند از خانه کار کنند -مانند کارگران ساختمانی- تشویق می شوند تا سر کار برگردند. ورزش روزانه از چهارشنبه برای همه به صورت نامحدود آزاد می شود و از یکم ژوئن (12 خرداد) مغازه ها و مدرسه ها شروع به کار می کنند. تا جولای نیز وی ابراز امیدواری کرد تا صنایع مهمان پذیری و برخی از مکان های عمومی از جمله سینماها کار خود را شروع کنند.

یک دوره قرنطینه نیز برای همه افرادی که به بریتانیا سفر کنند در نظر گرفته می شود. خطوط هوایی و فرودگاهی نیز گفتند مسافرانی که از خارج وارد شوند باید 14 روز خود را قرنطینه کنند.

دولت در حال حاضر در حال تنظیم پروتکل های تولید مجدد است تا دستورالعمل های لازم برای هفته های آینده تهیه شود.

انگلستان با ثبت مرگ 31 هزار و 587 نفر از ایتالیا که تا به امروز 30 هزار و 395 کشته بر اثر ابتلا به ویروس کرونا داشته است، پیش افتاده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19899

به "11 تیر زمان بازگشایی سینماها در بریتانیا ، قرنطینه ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 تیر زمان بازگشایی سینماها در بریتانیا ، قرنطینه ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید