12 مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا انتها روز سوم

به گزارش شیوا مارکت، تا سرانجام سومین روز از رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا ووشوکاران ایران 12 مدال(یک طلا، سه نقره و هشت برنز) کسب کردند.

12 مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا انتها روز سوم

به گزارش خبرنگاران، رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا 2017 از صبح روز یکشنبه 26 شهریور با حضور 433 ووشوکار از 19 کشور به میزبانی شهر گومی کشور کره جنوبی پیگیری می گردد. تیم ایران نیز در دو بخش ساندا و تالوی دختران و پسران به مصاف حریفان رفته است.

با پیگیری این مسابقات از صبح امروز شش سانداکار ایران فردا چهارشنبه 29 شهریور که روز انتهای این رقابت ها است در مرحله فینال برای کسب مدال طلا به میدان می فرایند. تالوکاران ایران نیز فردا آخرین فرم های خود را اجرا می نمایند.

مبارزات فردای سانداکاران ایران در مرحله فینال به توضیح زیر است:

در رقابت های ساندای بخش پسران در وزن منهای 60 کیلوگرم، علیرضا ریگی با یونگدای کا از چین، وزن منهای 65 کیلوگرم، علی محمدی با سون فان از ویتنام، وزن منهای 75 کیلوگرم، احمد واحدی با شوان خو از مالزی و اما مبارزه انتهای را در وزن منهای 80 کیلوگرم، حسن خادمی با هاریش از هند برگزار می نماید.

همچنین در بخش ساندای دختران نیز در وزن منهای 52 کیلوگرم، فاطمه حیدری با آن گو از ویتنام و در وزن منهای 56 کیلوگرم، شقایق پاشایی با دوی نائورم از هند مبارزه می نمایند.

در ادامه رقابت های ووشوی قهرمانی جوانان آسیا نیز تالوکاران ایران به ترتیب زیر فرم های خود را اجرا می نمایند.

سیدمحمد حسینی و امیرحسین سلطانی در فرم دائو شو رده سنی 15 تا 18 سال پسران، زهرا کیانی در فرم چیانگ شو رده سنی 15 تا 18 سال دختران، مینا پناهی در فرم نن دائو رده سنی 12 تا 15 سال دختران و در انتها تیم های دوئلین پسران و دختران به اجرای فرم می پردازند.

تیم ووشوی جوانان ایران تاکنون پیروز به کسب یک مدال طلا، سه نقره و هشت برنز شده است.

تور فرانسه: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مهر 1400 بروزرسانی: 10 مهر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 13652

به "12 مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا انتها روز سوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 مدال حاصل تیم ووشوی جوانان تا انتها روز سوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید