30 در صد مدارس شادگان فاقد وسایل سرمایشی هستند

به گزارش شیوا مارکت، بهزاد جعفر زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مشکل عمده مدارس شهری و روستایی شهرستان شادگان در فصل گرما، کمبود وسایل سرمایشی است.

30 در صد مدارس شادگان فاقد وسایل سرمایشی هستند

وی اضافه کرد: باتوجه به گرمای طاقت فرسا مسئله ای که اکنون برای دانش آموزان مقاطع تحصیلی این شهرستان وجود دارد کمبود وسایل سرمایشی در مدارس است.

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان ادامه داد: در سال های اخیر تجهیزات زیادی به سیستم آموزش و پرورش شادگان تزریق گردیده ولی مسائل انباشته گردیده از گذشته باعث شد که همچنان با کمبود تجهیزات مشکل اصلی روبرو باشیم.

وی گفت: در حال حاضر مهمترین مشکل ما تخصیص اعتبارات عمرانی است که به دلیل مسائل اقتصادی موجود، مقداری از آن اعتبارات کم گردیده است.

جعفر زاده حضور خیران مدرسه ساز را مایه خیر و برکت برشمرد و اضافه کرد: به دلیل مسائل زیادی که هست همچنان دست احتیاج و همکاری به سوی این عزیزان دراز می کنیم و امیدواریم که همچنان یار و یاور ما باشند.

مسئول نوسازی و تجهیز مدارس شادگان در خاتمه گفت: در زمینه وسایل گرمایشی هم سال گذشته تعداد زیادی بخاری تحویل اداره آموزش و پرورش شادگان شد ولی با توجه به اقلیم منطقه مشکل اصلی و اولویت با سرمایش است و البته امیدواریم که تجهیزات توسط آموزش و پرورش این شهرستان به خوبی و عادلانه تقسیم گردد تا شاهد برطرف مدارس این شهرستان باشیم.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 858

به "30 در صد مدارس شادگان فاقد وسایل سرمایشی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 در صد مدارس شادگان فاقد وسایل سرمایشی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید