30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز برفروبی شد

به گزارش شیوا مارکت، خبرگزاری خبرنگاران- سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرازعنوان کرد:طی 24 ساعت گذشته بیش از 30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز در 4 مرحله برف روبی شد.

30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز برفروبی شد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران نعمت محمودی ضمن اعلام این مطلب گفت : 20 سرویس نمک پاش 8 دستگاه سنگین و 3 دستگاه سبک و 20 نیروی راهدار در این عملیات فعالیت داشتند.

وی اشاره نمود: با توجه به کاهش دما و بارش برف در سطح محورهای کوهستانی به کلیه رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی را دارند توصیه می گردد ضمن رعایت قوانین و مقرارت ، تجهیزات و امکانات ایمنی از جمله زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.

محمودی در ادامه گفت: مسافرین و رانندگان محترم می توانند جهت کسب آگاهی از آخرین شرایط راهها ، انسدادها یا محدودیت های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.141.ir مراجعه کرده و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل فرمایند.

شایان ذکر است : جهت اجرای عملیات راهداری زمستانی 33 اکیپ راهداری با بکار گیری 250 دستگاه ماشین آلات راهداری و 350 راهدار در محورهای کوهستانی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 25964

به "30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز برفروبی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 کیلومتر از محور ارتباطی هراز برفروبی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید