325 میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر نوشهر هزینه شده است

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگاران، علی شادمان شامگاه دوشنبه در نشست خبری به مناسبت دهه مبارک فجر از افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه در قالب کلنگ زنی چهار پروژ] و 40 افتتاحیه در این شهرستان خبر داد و با بیان اینکه این تعداد پروژه در سطح استان کم سابقه است افزود: مجوع اعتبار این تعداد پروژه مبلغ 325 میلیارد تومان است.

325 میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر نوشهر هزینه شده است

وی از کلنگ زنی بزرگ ترین پروژه گردشگری اقامتی استان توسط استاندار مازندران در چهارشنبه هفته جاری خرداد و گفت:300 میلیارد تومان از مجموع اعتبارات پروژه های دهه مبارک فجر مربوط به این پروژه بانام هتل پنج ستاره آراز است و این پروژه در 10 کیلومتری نوشهر و در منطقه کهنه سرا احداث می شود.

خوشحال با تأکید بر ضرورت جذب و حمایت از سرمایه گذاران گفت: سرمایه گذار نباید در پیچ وخم اداری گیر کند و به دلیل برخی کم کاری ها و کارشکنی ها فرار را برقرار ترجیح دهد.

وی اضافه کرد: بسیار خرسندیم که سرمایه گذار یکی از بزرگ ترین و مجهزترین هتل های شمال کشور را جذب کردیم و در این راستا متولیان و مسئولان استان و شهرستان نهایت همکاری را با وی داشتند.

وی از افتتاح کارخانه آسفالت دال گستر، افتتاح ساختمان اداره کل گمرکات استان، افتتاح جشنواره گل ارکیده و کلنگ زنی هتل پنج ستاره آراز با حضور استاندار مازندران خبرداد و شرح داد: برخی شهرها نمادی برای خودشان دارند و ما نیز بر آنیم تا گل ارکیده را با برگزاری و تداوم جشنواره به عنوان نماد نوشهر معرفی کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: درمجموع سه شهرستان حوزه انتخابیه سه هزار و 500 نفر به عنوان عوامل اجرایی انتخابات انتخاب شدند، ضمن اینکه 221 شعبه اخذ رأی برای کل حوزه انتخابیه تحت پوشش پیش بینی شده است.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 16628

به "325 میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر نوشهر هزینه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "325 میلیارد تومان برای پروژه های دهه فجر نوشهر هزینه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید