8 میلیون دلار سرمایه برای توسعه اپلیکیشن کاریابی

به گزارش شیوا مارکت، استارتاپ اَپنا که اپلیکیشنی با هدف کمک به کارگران هندی فقیر برای یافتن کار در بحبوحه شرایط سخت قرنطینه دارد، پیروز شد برای توسعه فعالیتش هشت میلیون دلار سرمایه از سوی گروهی از سرمایه گذاران جمع کند.

8 میلیون دلار سرمایه برای توسعه اپلیکیشن کاریابی

شرکت اَپنا در بیانیه ای گفت این تامین مالی از سوی سرمایه گذاران جدید شامل گرینوکس کپیتال و همچنین حامیان فعلی شامل لایت اسپید ایندیا و سکوییا کپیتال انجام گرفت و کمک خواهد کرد فعالیت این اپلیکیشن کاریابی به شهرهای بیشتری در هند توسعه پیدا کند. اَپنا در حال حاضر در پنج شهر هند فعالیت دارد و قصد دارد فعالیتش را به بخشهای جدیدی شامل حسابداری، خدمات مشتری و پرستاری گسترش دهد.

این استارتاپ که توسط نیرمیت پاریخ تاسیس شده است، نوعی لینکدین برای هندیهای فقیری است که به زبان انگلیسی آشنایی ندارند. این اپلیکیشن به کاربران اینترنتی مبتدی کمک می کند با وارد کردن نام، سن و مهارتشان یک کارت بیزنس مجازی ایجاد کرده و به فرصتهای شغلی دسترسی پیدا کنند. کمتر از یک سال از زمان راه اندازی در دسامبر، این اپلیکیشن 1.2 میلیون کاربر دارد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این اپلیکیشن در ماه گذشته بیش از یک میلیون مصاحبه شغلی برای کارگرانی نظیر نجارها، نقاشها و کارمندان فروش سیار ایجاد کرد و بر مبنای ماهانه سه برابر رشد داشت. اَپنا گفت که شرکتهای آمازون، فروشگاه آنلاین بیگ بسکت و بانک HDFC از طریق اپلیکیشن این شرکت استخدام کرده اند.،ایسنا

مجله زیبایی زندگی: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 22865

به "8 میلیون دلار سرمایه برای توسعه اپلیکیشن کاریابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "8 میلیون دلار سرمایه برای توسعه اپلیکیشن کاریابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید