آخرین خبر درباره تاریخ برگزاری دربی شماره 94 تهران

به گزارش شیوا مارکت، تهران (پانا) - سازمان لیگ قصد دارد دربی تهران را در وضعیتی برگزار کند که استقلالی ها پیش از این درخواست آن را داشته اند.

آخرین خبر درباره تاریخ برگزاری دربی شماره 94 تهران

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و عقب افتادن 3 بازی این تیم به ترتیب مقابل نساجی قائمشهر، ذوب آهن اصفهان و سپاهان اصفهان اعتراض استقلالی ها در پی داشت، آنها معتقد بودند که عقب افتادن بازی های پرسپولیس در لیگ برتر پیش از دربی به نفع این تیم خواهد بود و تنها در صورتی در دربی حضور خواهند داشت که شرایط دو تیم از نظر تعداد بازی برابر باشد.

سازمان لیگ فوتبال ایران هم در برنامه اعلام شده برای هفته های هشتم و نهم لیگ برتر، زمان برگزاری دربی تهران را اعلام نکرد؛ موضوعی که باعث شد حتی این شایعه ایجاد شود که این احتمال وجود دارد که دربی شماره 94 تهران پس از نیم فصل اول برگزار خواهد شد.

به همین دلیل اما اخبار رسیده به پانا حاکی از این است که سازمان لیگ به هیچ عنوان قصد ندارد دربی را پس از نیم فصل برگزار کند اما براساس تصمیم اتخاذ شده در این سازمان، برای اینکه جای اعتراضی باقی نماند ابتدا پرسولیس بازی های عقب افتاده خود را انجام خواهد داد و سپس با برابر شدن بازی های پرسپولیس و استقلال، دربی شماره 94 برگزار خواهد شد. روندی که حتی ممکن است برگزاری دربی را شاید به اواخر دی و یا اوایل بهمن موکول کند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26323

به "آخرین خبر درباره تاریخ برگزاری دربی شماره 94 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین خبر درباره تاریخ برگزاری دربی شماره 94 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید