آخرین شرایط سهراب مرادی و علی حسینی از زبان سرمربی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش شیوا مارکت، سرمربی تیم ملی وزنه برداری آخرین شرایط سهراب مرادی را تشریح و توضیحاتی درباره شرایط جسمانی این ورزشکار ارائه کرد.

آخرین شرایط سهراب مرادی و علی حسینی از زبان سرمربی تیم ملی وزنه برداری

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدحسین برخواه در پایان جام بین المللی فجر (گزینشی المپیک) در خصوص سطح این رقابت ها گفت: خدا را شکر بچه ها به نسبت بد نبودند. اگر از علی داودی آغاز کنم باید بگویم شرایط طوری بود که تمرکز مان روی دسته فوق سنگین بود. رقیب، حریف خوبی برای داودی و قهرمان جهان در سال 2017 بود. رکوردهایی هم که در تهران زد هیچ جا نزده بود و دقیقه 90 احتمال داشت طلا و نقره ما در این وزن تغییر کند و نقره و برنز شود. تمرکزمان بیشتر روی این دسته بود، اگر چه انتظار داشتیم داودی وزنه هایش را مهار کند. داودی این وزنه ها را هر روز در تمرینات می زد اما در جام فجر نتوانست آنها را مهار کند. ان شاءالله در مسابقات آسیایی بتواند این وزنه ها را بالای سر ببرد و رکوردهای خوبی ثبت کند.

وی در خصوص تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: امروز یک رکوردگیری در دسته 89 کیلوگرم داریم، 3 نفر در این رکوردگیری شرکت خواهند کرد. مجبور هستیم یک نفر را از میان آنها کنار بگذاریم و دو نفر در اردو خواهند ماند. کم کم به همان 12 نفر نزدیک می شویم. تنها 3 -4 روز ابتدایی فروردین تعطیل هستیم و پس از آن تمرینات برای شرکت در مسابقات آسیایی دنبال خواهد شد. تعطیلی هم به این دلیل است که اردوها خیلی طولانی نشود و بچه ها از نظر ذهنی خسته نشوند. تا چند روز آینده نفرات اعزامی به آسیایی را قطعی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت سعید علی حسینی در دسته فوق سنگین، شرح داد: از وضعیت او بی خبرم. اسم علی حسینی برای مسابقات قهرمانی آسیا رد شده و ظاهرا در این خصوص هماهنگی های لازم با رئیس فدراسیون اجرا شده است.

برخواه در پاسخ به سوال خبرنگار خبرنگاران در خصوص وضعیت سهراب مرادی و اینکه آیا تعلل در انجام عمل جراحی به ضرر این وزنه بردار نیست؟ گفت: در پروسه درمانی او استراحت کردن امری لازم است و نیاز دارد که فعلا استراحت کند و این دوره را بگذراند. برخی از متخصصان گفته اند، بدون جراحی می تواند کارش را دنبال کند و استراحت را برای او تجویز کرده اند.

وی گفت: در MIR هایی که از مرادی گرفته شده شرایطش رو به بهبود است و نسبت به گذشته بهتر شده است، ولی تا جایی که من اطلاع دارم و طبق صحبت متخصصان حداقل تا اوایل اردیبهشت نمی تواند تمرین کند و در بهترین شرایط تمریناتش را می تواند از اواسط اردیبهشت آغاز کند. ضمن اینکه پیگیر اعزام این وزنه بردار به مرکز درمانی هانوفر آلمان نیز هستیم چرا که آنجا پزشکان متخصصی دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری افزود: قرار است با این بیمارستان در خصوص جراحی سهراب مشورت شود و پیگیری های لازم برای جراحی نیز اجرا شده است؛ البته اگر قرار به عمل جراحی باشد. با غلامحسین شهریاری یکی از پزشکان مغز و اعصاب نیز مشورت شده و او نظرش این بوده که فعلاً سهراب مرادی استراحت کند و اگر شرایطش بهتر شد جراحی صورت نگیرد، اما اگر پزشکان جراحی را در نهایت برای او تجویز کنند، عمل بسیار سنگینی نیست و قطعاً به تخته بازخواهد گشت.

برخواه گفت: خیلی امیدوار هستم که سهراب مرادی در مسابقات جهانی در ترکیب تیم باشد. حتی اگر بعد از تعطیلات نوروز و تا خردادماه جراحی صورت بگیرد، زمان داریم که او را به جهانی برسانیم.

tour-malaysia.ir: تور مالزی | تور مالزی ارزان، تور لحظه آخری مالزی، تور مالزی نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان مالزی را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 آذر 1400 بروزرسانی: 4 آذر 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 3872

به "آخرین شرایط سهراب مرادی و علی حسینی از زبان سرمربی تیم ملی وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط سهراب مرادی و علی حسینی از زبان سرمربی تیم ملی وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید