آزادی 744زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان

به گزارش شیوا مارکت، رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت:با کوشش و همت اعضای هیات امنای ستاد دیه استان سال جاری 744 زندانی جرائم غیرعمد استان اصفهان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

آزادی 744زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان

به گزارش از ،محمدرضا حبیبی رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با کوشش و همت اعضای هیات امنای ستاد دیه استان سال جاری 744 زندانی جرائم غیرعمد استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

او بدهی این تعداد زندانی را بیش از یک تریلیون و 184 میلیارد ریال اعلام کردو اضافه کرد: بیش از 704 میلیارد ریال از این میزان بدهی را شاکیان گذشت کردند و بقیه نیز به وسیله ستاد دیه پرداخت شده است.

حبیبی در مورد عملکرد شورا های حل اختلاف استان نیز در این مدت گفت: سال جاری بیش از 215 هزار پرونده وارد شورا های حل اختلاف استان شد، که از این تعداد 23 هزار و 427 فقره مختومه اعلام و بیش از 44 هزار و 276 فقره از پرونده ها نیز به صلح و سازش ختم شده است.

رییس کل دادگستری استان اصفهان در مورد آمار زندانیان اعزام شده به مرخصی نوروزی نیز ادامه داد: به منظور اجرای دستورالعمل اخیر ریاست قوه قضاییه تا کنون پنج هزار و 784 نفر از زندانیان واجد شرایط به مرخصی نوروزی اعزام و 501 نفر نیز با بهرمندی از شرایط آزادی خاتمه حبس از زندان آزاد شده اند.

حبیبی به بهره برداری یک باب ساختمان 18 واحدی و اختصاص آن به دادگستری مرکز استان نیز اشاره نمود و گفت: با توجه به کمبود شدید فضای فیزیکی دادگستری اختصاص این ساختمان یاری موثری در بهبود فضای کاری این اداره کل و رضایت مندی مراجعان داشته است.

م

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 17432

به "آزادی 744زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادی 744زندانی جرایم غیرعمد استان اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید