شروع به کار فعالیت های تجاری در بعضی ایالات آمریکا

به گزارش شیوا مارکت، فعالیت های تجاری در چند ایالت آمریکا با برداشته شدن بخشی از محدودیت های اعمال شده در واکنش به شیوع کروناویروس در حال از سر گرفته شدن است و به همین دلیل شرکت بوئینگ و دست کم یک شرکت آمریکایی دیگر فراوری تجهیزات سنگین، از روز دوشنبه فراوری خود را از سر گرفتند.

شروع به کار فعالیت های تجاری در بعضی ایالات آمریکا

به گزارش خبرنگاران، به نقل از پرس اسوسیشن، این در حالی است که نگرانی ها نسبت به تداوم شیوع کروناویروس ادامه دارد.

این بازگشایی ها در حالی اتفاق افتاده اند که دورنمای مالی تیره و تاری در پیش روی آمریکا با منفی شدن ارزش نفت این کشور قرار گرفته است.

شرکت بوئینگ اعلام نمود، طی روزهای اخیر حدود 27000 تن را برای خط فراوری هواپیماهای مسافربری خود در تاسیساتش در سیاتل به سر کار باز می گرداند اما تدابیری را در راستای مقابله با شیوع کرونا از جمله الزام به گذاشتن ماسک و پراکنده کردن شیفت های کاری اعمال می نماید.

دوسان بابکت، یک شرکت عظیم فراوری تجهیزات کشاورزی و عظیمترین فراوری نماینده در ایالت داکوتای شمالی بازگشت حدود 2200 کارگر خود به سه کارخانه اش در اطراف ایالت را اعلام نموده است.

انتظار می رود شرکت های تجاری که مجددا فعالیت شان را در آمریکا از سرگرفته اند نسبت به کاخ سفید در زمانی که در حالی توزیع میلیاردها دلار یاری به این شرکت ها است حسن نیت در پیش بگیرند.

دونالد ترامپ در اقدامی مناقشه برانگیز که ابعاد سیاسی به خود گرفته به دنبال اجرای طرح شروع مجدد فعالیت های مالی در کشورش و برداشته شدن تدریجی محدودیت های مربوط به مقابله با کرونا است و در عین حال معترضان در چند ایالت که با تصمیم فرمانداران ایالت هایشان برای برداشتن تدریجی محدودیت ها مخالفند را تشویق نموده است.

چند ایالت که اغلب آنها تحت رهبری جمهوری خواستار بوده اند اقدام به کم کردن محدودیت ها نموده اند و روز دوشنبه اعلام نمودند که گام های بیشتری را برای بازگشایی اقتصادهایشان اتخاذ خواهند کرد.

برایان کمپ، فرماندار ایالت جورجیا اعلام نمود، باشگاه های ورزشی، آرایشگاه ها، سالن های بولینگ و سالن های تتو کاری جزو اصنافی هستند که می توانند به شرط پیروی مالکان آنها از تدابیر سفت و سخت فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی مجددا شروع به کار نمایند.

بیل لی، فرماندار تنسی نیز اعلام نمود که اصناف در اغلب نقاط این ایالت از هفته آینده فعالیت های مالی را مجددا شروع خواهند کرد هر چند که این دستور مناطقی که عظیمترین شهرها را نظیر نشویل و ممفیس دارند پوشش نمی دهد.

جین جاستیس، فرماندار جمهوری خواه ویرجینیای غربی هم اظهار کرد، به بیمارستان ها اجازه خواهد داد در صورت رعایت یک سری معیارها درمان های غیر اورژانسی را شروع نمایند.

جارد پولیس، فرماندار دموکرات ایالت کلرادو هم گفت، از هفته بعد در صورت اجرای تدابیر سفت و سخت فاصله گذاری اجتماعی و دیگر تدابیر محافظتی، اجازه به برداشته شدن الزام در خانه ماندن می دهد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 19298

به "شروع به کار فعالیت های تجاری در بعضی ایالات آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار فعالیت های تجاری در بعضی ایالات آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید