شروع فروش بلیت قطار تهران &ndash آنکارا ، قیمت بلیت و زمان حرکت اولین قطار ، هماهنگی حرکت قطار با فعالیت فری بوت ها

به گزارش شیوا مارکت، معاون مسافری راه آهن با اشاره به نهایی شدن جلسات بین ایران و ترکیه برای هماهنگی های راه اندازی قطار تهران - آنکارا از فروش بلیت این قطار از امروز اطلاع داد و گفت: اولین سیر قطار 16 مردادماه خواهد بود.

شروع فروش بلیت قطار تهران &ndash آنکارا ، قیمت بلیت و زمان حرکت اولین قطار ، هماهنگی حرکت قطار با فعالیت فری بوت ها

خبرنگاران: میرحسن موسوی با بیان این خبر اضافه نمود: پیش از این قطار تهران - وان راه اندازی شد و هم اکنون این قطار هر هفته سیر دارد، امکان خرید بلیت این قطار هم به وسیله سایت های مجاز فروش بلیت داخلی وجود دارد.

معاون مسافری راه آهن با اشاره به نهایی شدن جلسات بین ایران و ترکیه برای هماهنگی های نهایی راه اندازی قطار تهران-آنکارا گفت: اولین سیر این قطار 16 مردادماه خواهد بود و پیش فروش بلیت آن از امروز شروع می گردد.

وی درباره جلسات هماهنگی قطار تهران - آنکارا بین ایران و ترکیه گفت: برای راه اندازی این قطار لازم بود قطار مسائل فنی، هماهنگی گراف های دو طرف و ساعت حرکت قطار ها بین ایران و طرف ترکیه ای به صورت دقیق آنالیز گردد.

موسوی ادامه داد: مسافران قطار تهران - آنکارا به صورت ترکیبی از تهران تا دریاچه وان با واگن های ایران سفر می نمایند. سپس سوار فری بوت ها شده تا در آن طرف دریاچه وان با واگن های کشور ترکیه به آنکارا بروند.

معاون مسافری راه آهن گفت: این هماهنگی لازم بود که طرف ترکیه ای بداند قطارش چه ساعتی باید به تات وان برسد تا فری بوت ها فعال باشند و ما هم چگونه و چه ساعتی قطار را به دریاچه وان بفرستیم که با تردد فری بوت ها هماهنگ باشد و این هماهنگی ها به لحاظ فنی و ساعتی ضروری بود.

وی اضافه نمود: قیمت بلیت قطار تهران - وان 20 یورو و قیمت بلیت قطار تهران - آنکارا 43 یورو است اما از شرکت ها خواسته ایم در گام اول تخفیفی اعمال نمایند و این تخفیف ها به صورت ریالی است.

موسوی درباره نحوه فروش بلیت قطار تهران - آنکارا گفت: دو طرف امکان فروش بلیت دارند ضمن آنکه بحث تبادل اطلاعات فروش بلیت و هماهنگی ها در این باره هم مهم بود که در هفته گذشته به صورت کامل این موارد بین دو طرف آنالیز شد.

وی اضافه نمود: همچنین آنالیز شد که چند درصد بلیت را طرف ترکیه ای بفروشد و چند درصد را ما بفروشیم، در چه ساعاتی مبادله اطلاعات فروش کنیم تا اگر طرف مقابل نتوانست بلیت بفروشد، از سوی طرف دیگر فروخته گردد؛ این موارد کوچک اما فنی و بسیار مهم بود و هماهنگی های زیادی لازم داشت که خوشبختانه به بهترین وجه انجام شد .

chinaro.ir: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

منبع: چمدان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 8252

به "شروع فروش بلیت قطار تهران &ndash آنکارا ، قیمت بلیت و زمان حرکت اولین قطار ، هماهنگی حرکت قطار با فعالیت فری بوت ها" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع فروش بلیت قطار تهران &ndash آنکارا ، قیمت بلیت و زمان حرکت اولین قطار ، هماهنگی حرکت قطار با فعالیت فری بوت ها" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش بلیت قطار تهران &ndash آنکارا ، قیمت بلیت و زمان حرکت اولین قطار ، هماهنگی حرکت قطار با فعالیت فری بوت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید