شروع مذاکرات فرهنگی مجموعه سعدآباد و مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها

به گزارش شیوا مارکت، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و نایب رئیس شبکه شورای عالی انجمن های دوستی ایران با سایر کشور ها، پیرامون شروع مذاکرات فرهنگی بین این مجموعه و مجمع مذکور دیدار و مصاحبه کردند.

شروع مذاکرات فرهنگی مجموعه سعدآباد و مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، در این جلسه که به همت واحد گردشگری و امور بین الملل سعدآباد برگزار گردید، کیا پارسا و غلامرضا سیدان در مورد ایجاد و تقویت زمینه صلح و دوستی در میان کشورهای عضو شبکه شورای عالی انجمن های دوستی ایران، به وسیله برگزاری مراسم های فرهنگی آیینی، بزرگداشت هفته های فرهنگی و روز ملی کشورها، تشکیل و توسعه گروه های گردشگری کشورهای عضو با موضوع معرفی پتانسیل ها و جاذبه های گردشگری مجموعه سعدآباد، برگزاری همایش های بین المللی و ایجاد زمینه های مناسب برای تبادل نماینده های فرهنگی کشورها با مجموعه سعدآباد مصاحبه و گفتگو شد.

مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها یک سازمان مردم نهاد (NGO) است که در مورد انتقال و بازشناسی فرهنگ های مختلف در جهت ایجاد جریانی پایدار در حوزه فرهنگی در راستای صلح و دوستی در میان ملت ها به فعالیت می پردازد.

مجموعه سعدآباد، با جاذبه های تاریخی، فرهنگی، هنری و ... بی شمار، یکی از مهمترین سایت های گردشگری ایران است که تقویت تعاملات و همکاری های فرهنگی این مجموعه با دیگر کشورها و در سطح بین الملل و معرفی قابلیت های کم نظیر آن، نقش به سزایی در جذب هر چه بیشتر گردشگران به نگین گردشگری تهران خواهد داشت.

safariro.ir: سافاری رو: گردش و تفریح در سافاری های جهان

منبع: میراث آریا
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 9410

به "شروع مذاکرات فرهنگی مجموعه سعدآباد و مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مذاکرات فرهنگی مجموعه سعدآباد و مجمع رؤسای انجمن های دوستی ایران با سایر کشورها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید