آلمان سخت ترین حریف تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت ها خواهد بود

به گزارش شیوا مارکت، به گزارش خبرنگار، لیگ ملت های والیبال از 10 خردادماه شروع به کار می نماید و تیم ملی کشورمان در هفته نخست مسابقات با تیم های ایتالیا، چین و آلمان رقابت خواهد نمود.

آلمان سخت ترین حریف تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت ها خواهد بود

عادل بناکار کارشناس والیبال ایران در مصاحبه با خبرنگاران درباره شروع مسابقات لیگ ملت های والیبال گفت: با توجه به حضور چندین لژیونر والیبال ایران در لیگ های ایتالیا و لهستان، تیم ملی امسال با آمادگی بهتری در رقابت ها حاضر خواهد شد. تصورم این است نسبت به سال گذشته لیگ ملت ها را خیلی خوب شروع می کنیم و با توجه به دو هفته میزبانی ایران در این دوره از مسابقات باید حداکثر استفاده را ببریم.

کارشناس والیبال در ادامه تاکید نمود: با توجه به مسائل مالی و نوسان قیمت دلار پیروز نشدیم دیدارهای محبت آمیز را برای تیم ملی تدارک ببینیم. به همین دلیل لیگ ملت های والیبال پیش از رقابت های انتخابی المپیک می تواند حکم بازی های محبت آمیز خوبی برای تیم ملی داشته باشد. در لیگ ملت ها می توانیم استفاده لازم را از نیروهای جوان خود به کار گیریم. امیدوارم این بازی ها شروع خوبی برای سایر مسابقات در سال پیش رو باشد.

وی درباره بازی نخست مقابل تیم ایتالیا گفت: اطلاعات دقیقی از تیم ایتالیا ندارم و نمی دانم با چه ترکیبی در مسابقات حاضر می گردد ولی تیم ایران از تمام نیروهای خود استفاده می نماید و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است. همواره بازی های خوبی مقابل ایتالیا انجام داده ایم امیدوارم با شکست تیم ایتالیا در ادامه راه با خیالی آسوده تر گام برداریم.

بناکار درباره بازی دوم و سوم مقابل تیم های چین و آلمان نیز اظهار کرد: چین پیشرفت خوبی داشته است و نشان داده حریف قلدری برای حریفان است اما تیم ملی ایران در چند سال گذشته کار سختی مقابل تیم های آسیایی نداشته است و پیروز به شکست آنها شده است. تیم ملی آلمان نیز با تمام قوا در لیگ ملت ها شرکت خواهد نمود و سال گذشته نتوانست آنطور که باید مقابل ایران عملکرد خوبی داشته باشد. در کل آلمان سخت ترین حریف ما در بین سه تیم هفته ابتدایی مسابقات خواهد بود.

مربی لیگ فزونی والیبال در سرانجام گفت: برای تیم ملی آرزوی پیروزیت دارم. اگر استارت خوبی در هفته ابتدایی داشته باشیم در ادامه بازی های خوبی را به نمایش خواهیم گذشت. لیگ ملت ها می تواند شروع خوبی برای مسابقات پیش رو در امسال باشد.

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 6153

به "آلمان سخت ترین حریف تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت ها خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان سخت ترین حریف تیم ملی در هفته نخست لیگ ملت ها خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید