آمادگی سالن های فوتسال ایران برای میزبانی جام باشگاه های آسیا

به گزارش شیوا مارکت، سالن های فوتسال ایران می توانند شایسته میزبانی جام باشگاه های آسیا (مرداد 99) باشند.

آمادگی سالن های فوتسال ایران برای میزبانی جام باشگاه های آسیا

به گزارش ، مسابقات فوتسال جام باشگاه های آسیا در سال 2020 قرار است مرداد ماه انجام گردد، اما هنوز محل برگزاری این رقابت ها مشخص نشده است. شنیده می گردد قرار است فدراسیون فوتبال ایران درخواست خود را برای میزبانی این رقابت ها به AFC ارسال کند. همان طور که می دانید هر ساله کشورمان یکی از پایه های اصلی دریافت میزبانی این مسابقات است.

کشورمان در چند دوره قبل این رقابت ها، میزبانی این مسابقات را بر عهده داشته که هر دو دوره آن به میزبانی شهر اصفهان بوده است. یکی در سال 2010 که با قهرمانی فولاد ماهان اصفهان و دیگری هم در سال 2015 تیم تاسیسات دریایی توانست به مقام قهرمانی جام باشگاه های آسیا دست پیدا کند.

شمس: 112 فوتسالیست در خارج از کشور بازی می نمایند

حال از گوشه و کنار فدراسیون فوتبال خبرهایی می رسد مبنی بر این که ایران می خواهد برای سومین بار میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را بر عهده گیرد. با توجه به این که کشورمان توانسته دو میزبانی بسیار مهم آسیایی را بگیرد، پیش بینی می گردد کنفدراسیون آسیا با میزبانی ایران موافقت کند.

کشورمان از چند سالن با کیفیت و مجهزی برخوردار است که هر کدام می توانند میزبان شایسته ای برای رقابت های آسیایی و حتی جهانی باشند. برای مثال می توان به سالن شهید پور شریفی تبریز اشاره نمود که توانست به خوبی میزبانی مسابقات جام ملت های زیر 20 سال آسیا را برگزار کند. همچنین سالن غدیر شهر ارومیه که هفته گذشته میزبان رقابت های مقدماتی جام ملت های آسیا بود.

سالن پیروزی اصفهان و شهید حیدریان شایسته میزبانی جام باشگاه های آسیا هستند

از دیگر سالن های خوبی که می توانند میزبان شایسته ای برای جام باشگاه های آسیا باشند می توان به دو سالن پیروزی اصفهان و شهید حیدریان قم اشاره نمود. سالن پیروزی اصفهان سابقه دو دوره برگزاری مسابقات جام باشگاه های آسیا را در سال 2010 و 2015 دارد. همچنین سالن شهید حیدریان شهر قم هم که یکی از مجهزترین و با کیفیت ترین سالن های فوتسال کشورمان است که آن ها هم می توانند نماینده شایسته ای برای ایران باشند.

حال باید منتظر ماند و دید که فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال کشورمان کدام شهر را به عنوان میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا معرفی می نمایند، هر چند این کار بسیار سخت است زیرا کشورهایی چون ژاپن، تایلند، اندونزی، ازبکستان هر ساله کوشش می نمایند تا میزبانی مسابقات جام باشگاه های آسیا را به دست آورند.

ملی پوش سابق فوتسال ایران به جمع مسی ها پیوست

beauty-of-life.ir: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 12875

به "آمادگی سالن های فوتسال ایران برای میزبانی جام باشگاه های آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی سالن های فوتسال ایران برای میزبانی جام باشگاه های آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید