ابتکار یک مرد انگلیسی که او را ثروتمند کرد

به گزارش شیوا مارکت، یک مرد انگلیسی با ابتکار عملی در خانه خود، به ثروتی ارزشمند دست یافت.

ابتکار یک مرد انگلیسی که او را ثروتمند کرد

به گزارش خبرنگاران به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد انگلیسی با ابتکار عملی خلاقانه، توانست مجموع ای بسیار گرانبها را جمع آوری کند.

بر اساس این گزارش، این مرد انگلیسی اتاق نشیمن خود را به جنگلی از گیاهان خانگی تبدیل کرد؛ به طوری که این فرد تنها بابت هر برگ از یک گونه نادر از گیاهانش در این مجموعه منحصر به فرد، 12 هزار پوند (معادل 15 هزار دلار) دریافت می کند.

تونی بریتون در خانه خود در شهر چلتنهام انگلیس، برخی از گرانترین گیاهان جهان را کاشته و اتاقی که در آن اوقات فراغت خود را می گذراند، به یک گلخانه تبدیل کرده تا شور و اشتیاق خود را نسبت به گیاهان نشان دهد.

از جمله گیاهان داخل مجموعه او، گیاهی است به نام Rhaphidophora Tetrasperma Variegata که پیشتر تصور می شد منقرض شده است.

این مرد انگلیسی درخواست های فراوانی برای پیش خرید این گیاه دارد و فهرست انتظار برای هواداران آن طولانی است.

ابن مرد خلاق انگلیسی می گوید: این گیاه در اصل رایج است و حتی می توان از مغازه های سوپرمارکت آن را خریداری کرد؛ اما نسخه من، دارای نوعی جهش ژنتیکی است که آن را نادر کرده است.

او در ادامه می گوید: این، تنها نمونه در جهان است که دارای این الگوی برگی است. من پیشتر سه درخواست 12 هزار پوندی برای هر برگ آن دریافت کردم و فهرست انتظار طولانی است و بسیاری افراد با من تنماس می گیرند که بتوانند ان را داشته باشند.

او همچنین اضافه کرد: من تصاویر آن را در اینترنت قرار دادم و یک گیاه شناس از بولیوی با من تماس گرفت تا بتواند عکس های بیشتری از آن را داشته باشد.

بریتون می گوید ارزش مجموعه گیاهی وی از بسیاری از خانه ها در انگلیس نیز بیشتر است. او تصاویر گیاهانش را در حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر می کند و بیش از 17 هزار دنبال کننده نیز دارد.

بر اساس این گزارش، او علاقه به گیاهان را از پدربزرگ و مادربزرگش به ارث برده و مدت زیادی از وقت خود را صرف جمع آوری آن ها کرد. او این گونه نادر گیاهی را نیز تصور می کرد که منقرض شده تا اینکه توانست آن را در یکی از مجموعه گونه های گیاهی در اروپا پیدا کند.

او سه ساعت از وقت خود را در هفته به مراقبت از گیاهان، بریدن برگ های مرده و معاینه و آبیاری ریشه ها صرف می کند. گلخانه او در اتاق نشیمن وی با برنامه ای بر روی تلفن همراه او و به وسیله کنترل از راه دور اداره می شود که به او امکان می دهد آن ها را از خارج خانه نیز کنترل کند.

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 26585

به "ابتکار یک مرد انگلیسی که او را ثروتمند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتکار یک مرد انگلیسی که او را ثروتمند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید