معرفی شرکت هواپیمایی ایزی جت

به گزارش شیوا مارکت، آشنایی با شرکت هواپیمایی ایزی جت

با یکی از فعال ترین و به روز ترین شرکت های هواپیمایی دنیا آشنا شوید، شرکت هواپیمایی ایزی جت(EasyJet). این شرکت بزرگ که تابعیت کشور انگلیس را دارد، چندی پیش عنوان آرام ترین شرکت هواپیمایی دنیا را به خود اختصاص داد. البته این مقام برای بار اول به ایزی جت تعلق نگرفته است و این مقام را برای سومین بار است که کسب می نماید. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید تا در یک روز برفی به اتفاق هم ایزی جت، یکی از برترین خطوط هوایی مقرون به صرفه دنیا را آنالیز کنیم.

معرفی شرکت هواپیمایی ایزی جت

اطلاعات و تاریخچه شرکت هواپیمایی ایزی جت

شرکت هواپیمایی ایزی جت متعلق به کشور انگلیس است و برای اولین بار در سال 1995 به وسیله سر استلیوس هاجی ایانو تاسیس شد. سیاست این شرکت در طول سال های آغازین فعالیتش بدین گونه بود که به وسیله خریداری و ادغام خطوط هوایی کم هزینه، به سرعت پیشرفت کرد و توسعه یافت. امرزوه این شرکت دارای 23 آشیانه پرواز در سراسر اروپا است که بزرگ ترین فرودگاه مرکزی این شرکت هواپیمایی، فرودگاه گاتویک لندن است. شرکت ایزی جت با دارا بودن بیش از 200 فروند هواپیما که بیشترشان شامل مدل ایر باس 320(Air bus) می باشد. این شرکت در سال بیش از 50 میلیون مسافر را جا به جا می نماید. در واقع این گونه بگوییم بهتر است؛ شرکت هواپیمایی ایزی جت در سال بیش از 600 راستا در 32 کشور دنیا در پرواز های بین المللی جا به جا می نماید که 134 مقصد آن شامل نقاط مختلف در قاره اروپا و آفریقا است. تمامی این پرواز ها، از نوع مقرون به صرفه قیمت هستند و به همین دلیل است که این شرکت هواپیمایی در مدتی کم پیشرفتی چشمگیر کرد.

ایزی جت بعد از شرکت رایان ایر(Ryanair)، دومین شبکه حمل و نقل مقرون به صرفه در قاره اروپا است. وقتی می گوییم ایزی جت یکی از مقرون به صرفه ترین و پر هوادار تربن خطوط هوایی دنیا است، منظورمان دقیقا این مطلب است که گاهی اوقات قیمت های بلیط هواپیماهای ایزی جت آن قدر پایین می آید که از قیمت بلیط قطار هم کمتر و مقرون به صرفه تر می گردد. اما این که این شرکت بلیط های مقرون به صرفه قیمت ارائه می نماید به این معنا نیست که خدمات خوبی ندارد، اتفاقا این شرکت خدمات حین پرواز مناسب و خوبی را ارائه می دهد. از ویژگی های بسیار خوب این خطوط هواپیمایی این است که مهمانداران این شرکت همگی آموزش دیده وبا توانایی صحبت به زبان های مختلف می باشند. از اهداف این شرکت درابتدا این بود که حمل و نقل با هواپیما را ساده تر و مقرون به صرفه تر نمایند.

این شرکت در هواپیما های خود مجهز به آخرین تکنولوژی فرآورده های تکنولوژی و صرفه جویی در سوخت می باشد. در سطور بالاتر گفتیم که این شرکت برنده عنوان آرام ترین هواپیمایی شده است. این مسابقه به همکاری شهرداری پراگ، به وسیله فرودگاه پراگ سازمان دهی می گردد. این جایزه زیبا که به شکل یک پرستوی شیشه ای است، سال جاری به ایزی جت تعلق گرفت. این برای سومین بار است که این شرکت جایزه را برنده می گردد. پارامترهای این مسابقه عبارتند از: پیوستگی راستا پرواز، ظرفیت قابل استفاده هواپیما، ظرفیت بار و صدای هواپیما در هنگام ورود و خروج. این مسابقه در زمان ترافیک هوایی یعنی از 1 می تا 31 اکتبر برگزار می گردد.

نام شرکت هواپیمایی ایزی جت: EasyJet

کد یاتا: U2

کد ایکائو: EZY

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی ایزی جت: www.easyjet.com

اطلاعات ضروری برای مسافران شرکت هواپیمایی ایزی جت

  • برای صاحبان کسب و کار شرکت هواپیمای ایزی جت برای آن هایی که پرواز های زیادی را خود و اعضای شرکتشان انجام می دهند، تسهیلات ویژه ای برای پروازهایشان ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت اصلی ایزی جت مراجعه کنید و یا با کارشناسان این شرکت ارتباط بگیرید.
  • کارت های هدیه و یا آفر های ایزی جت را از دست ندهید. این شرکت کارت هایی همانند ایزی جت پلاس(easyJet Plus)، فلکسی(FLEXI) و آپ فرانت(UP front) را دارد که هر کدام برای شما امتیازات متفاوت و ویژه ای را به ارمغان می آورد.
  • شما می توانید میزان بار مشخصی را با خود داخل کابین هواپیما ببرید. می توانید در زیر جایگاه خود چمدانی کوچک، کیف دستی و یا وسایل شخصی خود را بگذارید.
  • می توانید به همراه خود وسایلی همانند چتر، کت، کیسه خرید و وسایلی که برای امنیت و آرامش مسافران دیگر هواپیما ایجاد مزاحمت و خطر نکند را به همراه خود داشته باشید.
  • با استفاده از سیستم چک این آن لاین می توانید برنامه پرواز خود را حتی به وسیله تلفن همراه و یا وب سایت مدیریت کنید. در واقع شما از زمان خرید بلیط خود می توانید بین 30 روز و تا 2 ساعت قبل از پرواز خود، تغیییرات لازم و یا هماهنگی های مورد نظر را انجام دهید.
  • حتما توجه داشته باشید که قبل از آغاز سفر خود، همه مدارک شناسایی مربوطه را به همراه خود داشته باشید.
  • می توانید در برنامه موبایل ایزی جت، از مدارک خود اسکن بگیرید و آن را ذخیر سازید.
  • برای پرواز با بچه ها و نوزادان، هواپیمایی ایزی جت شرایط ویژه ای را برای سفر به وجود اورده است. اگر کودکتان زیر 5 سال است، شما می توانید از جایگاه مسافرتی رایگان، کابین مخصوص برای شست و شو،زیر انداز یک بار مصرف را دریافت نمایید. هزینه های این امانات که برای بچه ها در نظر گرفته شده است ،به نسبت خدماتی که دریافت می دارید، بسیار کم و مناسب است.
  • علاوه بر این ها، بسته های پازل و بازی های مخصوص بچه ها و بعلاوه غذای مخصوص برای بچه ها نیز موجود است.
  • شما می توانید جایگاه خود را انتخاب کنید و تنها ما به التفاوت کمی پرداخت کنید. برای انتخاب جایگاه 3 گزینه پیش رو دارید: جایگاه های استاندارد که با کارت های فلکسی و جت پلاس می توایند ازاین جایگاه ها بهره ببرید. شما با انتخاب جایگاه استاندارد نیز می توانید انتخاب کنید که به پنجره می خوایهد نزدیک باشید و یا در میانه راهرو بنشینید. جایگاه های جلو هواپیما را ز ردیف 2 تا 6 می باشند و می توانید یک کیف و یا کیسه کوچک را با خود حمل کنید. جایگاه های عقب هم تمام مزایای عادی هواپیما را دارا است.
منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29795

به "معرفی شرکت هواپیمایی ایزی جت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی ایزی جت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید