اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی

به گزارش شیوا مارکت، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار است پاداشی را به ملی پوشان هندبال اعزامی به مسابقات قهرمانی زنان دنیا پرداخت نمایند.

اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی هندبال زنان ایران شهریور ماه با کسب عنوان چهارمی در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برای اولین بار جواز حضور در مسابقات قهرمانی دنیا را کسب کردند.

وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بعد از این موفقیت قول پرداخت پاداش به ملی پوشان را داده اند و قرار است این پاداش قبل از اعزام تیم ملی به مسابقات دنیای اسپانیا پرداخت گردد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دنیا زنان از 10 تا 28 آذر به میزبانی اسپانیا برگزار می گردد. تیم ملی ایران نیز در این مسابقات با رومانی، نروژ و قزاقستان همگروه است.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان برای تیم ملی در نظر گرفته شده است به خبرنگاران گفت: وزارت ورزش و جوانان قول پاداش را داده و خانم کاظمی پور معاون زنان وزارت پیگیر است که قبل از اعزام این پاداش پرداخت گردد. ما خودمان نیز پیگیر این موضوع هستیم و امیدواریم در حضور وزیر این پاداش پرداخت گردد. صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک نیز قول پاداشی را داده که البته هنوز محقق نشده است. ما پیگیر هستیم و امیدواریم که این پاداش هم محقق گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 29741

به "اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص پاداش به دختران هندبالیست اعزامی به مسابقات جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید