از آرای مردم صیانت می کنیم، ریخت و پاش نامزدها نظر مردم را تغییر می دهد

به گزارش شیوا مارکت، فرماندار کنگان گفت: سوگند یاد می کنم که از آرای انتخابات بدون هیچ حب و بغض و سلیقه صیانت می کنیم.

از آرای مردم صیانت می کنیم، ریخت و پاش نامزدها نظر مردم را تغییر می دهد

به گزارش از ، سید علی پاکنژاد فرماندار کنگان در نشست توجیهی نامزدهای انتخابات جنوب شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه اعلام کرد: رعایت اخلاق و بی طرفی اصل مهم در برگزاری انتخابات است و در این زمینه با پیروی از نگاه رهبر انقلاب مبنی بر حق الناس بودن رای مردم عمل می کنیم.

او با تاکید بر ازوم رعایت اخلاق و انصاف در تبلیغات انتخابات مجلس اضافه نمود: تمام کوشش مان را برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن و پرشور به کار خواهیم بست و انتظار است نامزدها و طرفداران هم منشور اخلاقی انتخابات را با تمام وجود رعایت نمایند و به اصول و ارزش های نظام جمهوری اسلامی در این رقابت مهم پایبند باشند.

فرماندار کنگان، پرهیز از انگیزه های مادی و توجه به مصالح عمومی را یکی از شروط مهم در رقابت های انتخاباتی دانست و ادامه داد: رعایت اعتدال و پرهیز از ریخت و پاش باید در اولویت تبلیغات انتخاباتی نامزدها باشد زیرا در شرایط کنونی کشور که شرایط مالی مردم به دلیل تحریم ها مناسب نیست هر نوع ریخت و پاشی باعث می گردد مردم به نیت نامزدها برای ورود به عرصه انتخابات با دید منفی نگاه نمایند.

پاکنژاد با تاکید بر رعایت منشور اخلاقی انتخابات از سوی نامزدها و طرفداران، اضافه نمود: در تمام مراحل انتخابات چه در ایام تبلیغات، چه روز رای گیری و چه پس از اعلام نتایج همه باید پایبند به قانون باشیم و اگر اعتراضی هم وجود دارد به وسیله مجاری قانونی مطالبه و پیگیری گردد.

او با اشاره به افزایش مشارکت داوطلبان در رقابت های انتخابات مجلس در جنوب استان، گفت: در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر (کنگان، دیر، جم و عسلویه) ، 45 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 41 نفر مرد و 4 نفر زن بودند.این در حالی است که در دوره دهم 24 نفر ثبت نام کردند شامل 23 نفر مرد و یک نفر زن و در دوره نهم مجلس شورای اسلامی 7 نفر ثبت نام کردند مشتمل بر 6 نفر مرد و یک زن.

فرماندار کنگان از حضور سه نماینده ادوار مجلس در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اطلاع داد و اضافه نمود: از 45 نفر ثبت نامی انتخابات مجلس در دور یازدهم، 39 نفر اهل تشیع و 6 نفر اهل سنت هستند. 4 نفر از داوطلبان هم فرزند شهدا بودند.

پاکنژاد به میزان تحصیلات کاندید های انتخابات اشاره نمود و ادامه داد: از مجموع 45 نامزد ثبت نامی 4 نفر دکترا، 39 نفر فوق لیسانس، یک نفر لیسانس و یک نفر هم دارای تحصیلات حوزوی بودند.

او با بیان اینکه 46 درصد ثبت نام نمایندگان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس در حوزه جنوب استان بوشهر تایید صلاحیت شدند، اعلام کرد: از مجموع 45 داوطلب ثبت نامی 21 نفر تایید صلاحیت شدند و 24 نفر هم از سوی هیات های اجرایی و نظارت واجد شرایط شرکت در انتخابات شناخته نشدند.

فرماندار کنگان گفت: برای اجرای رای گیری در چهار شهرستان حوزه انتخابیه جنوب استان، 172 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده که شهرستان جم با 50 شعبه بیشترین شعب اخذ رای را دارد و شهرستان های کنگان، دیر و عسلویه نیز به ترتیب دارای 42، 40 و 40 شعبه اخذ رای دارا هستند.

ک

tour-thailand.ir: تایلند: سفر به کشور زیباییهای جنوب شرق آسیا، بانکوک، پوکت، پاتایا، سامویی، کرابی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: shivamarket.ir شناسه مطلب: 15901

به "از آرای مردم صیانت می کنیم، ریخت و پاش نامزدها نظر مردم را تغییر می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آرای مردم صیانت می کنیم، ریخت و پاش نامزدها نظر مردم را تغییر می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید